Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Jeg fikk satt inn kobberspiral på mandag. Mandag og tirsdag blødde jeg lyserosa, så på onsdag, torsdag og i dag har jeg blødd tykt rødt blod og hatt sterke smerter i magen som ved mensen (de 3 siste dagene). Man kan vel ikke være gravid da? Jeg er så redd for å bli gravid og tør ikke ta en test Anonymous poster hash: 4c851...7cf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Fikk du ikke beskjed om at blødninger er vanlig etter innsett? Blir jo stappet inn der.. Anonymous poster hash: 4a912...f79
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Fikk du ikke beskjed om at blødninger er vanlig etter innsett? Blir jo stappet inn der.. Anonymous poster hash: 4a912...f79 Jo, blødningene er velkommen, men er det nok til å utelukke graviditet? Anonymous poster hash: 4c851...7cf
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Jeg ble anbefalt å sette inn spiral mens jeg hadde mensen. Mindre vondt og forsikring mot graviditet. Du må ta en test. Men mest sannsynlig er du ikke gravid. Anonymous poster hash: 4a912...f79
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #5 Skrevet 1. oktober 2016 Jeg ble anbefalt å sette inn spiral mens jeg hadde mensen. Mindre vondt og forsikring mot graviditet. Du må ta en test. Men mest sannsynlig er du ikke gravid. Anonymous poster hash: 4a912...f79 Jeg tør ikke. Jeg blør fortsatt og måtte ta paracet mot smertene i dag. Jeg kan vel umulig være gravid da. Uff, jeg tror det må være redselen som råder over fornuften nå. Det er jo som en menstruasjon jeg har, med enda verre menssmerter, all fornuft sier jo at jeg ikke er gravid. Anonymous poster hash: 4c851...7cf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå