Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Er det noen som har prøvd denne: Abilica Ministep Eller andre lignende mini stepmaskiner? Vurder å skaffe en slik en da jeg har lite tid til å komme meg ut av leiligheten etter barnet har lagt seg, men likevel har en del å miste. Vi har ikke veldig stor plass heller, så et treningsapparat i den str hadde vært perfekt, og jeg kunne enkelt å fått til 30-60 min etter barnets leggetid med en slik en. Skulle gjerne gått ut på tur osv, men det har jeg ikke mulighet til før i helgene. En annen ting er at det står maksvekt 100kg, jeg er 115kg. Tror dere det har veldig mye å si? Føler jeg ikke kommer noen vei ved å bare ha tid til styrke på kveldene, så kommer ikke til å få av meg 15-20kg på kort tid heller. Anonymous poster hash: 29bfd...293
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Det er først og fremst kosthold som gjør en forskjell ved vekttap, så du kan gjøre mye uten å trene også. Men det er flott at du vil komme i gang! Det er nok ikke sånn at maskinen kollapser hvis du er over Vektgrensen. Men den blir ustabil og vinglete ved stor fart. Jeg ville gitt den et forsøk, så kan du heller selge den igjen hvis den ikke funker. (Linken virket ikke, så keg vet ikke hva den koster, men ikke regn med å få samme pris tilbake. Har du sett på finn.no?) Ellers, kan du prøve å ordne deg en barnevakt fast en kveld i uka etter barna er lagt? Kanskje en tenåring eller pensjonist i nabolaget som trenger penger? Reservebesteforeldre? Anonymous poster hash: 1ec10...eac
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2016 #3 Skrevet 1. oktober 2016 Takk for svar! Har allerede gått ned 5 kg i løpet av en mnd med bare kosthold, så derfor jeg tenkte å få inn mer aktivitet. Den billigste nye jeg fant var på ca 600kr, men god ide å se på finn.no! Får så dårlig samvittighet når jeg skal ha barnevakt til ting som ikke er veldig viktig, så tror heller jeg får prøve meg på denne og heller ta turer osv i helgene eller de dagene jeg har fri Håper den virker og jeg får noe utbytte av den Anonymous poster hash: 29bfd...293
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå