Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Jeg har en helt fantastisk mann som elsker elsker elsker meg høyere enn fjellene. Han tar så godt vare på meg, er en god venn, støtte, hjelper i huset, lager mat, handler, masserer, ler mye. Men han har ikke den beste selvtillitt i sengen pga litt mindre penis. Blir til lite sex :/ kan leve med det, men føler kanskje det er lite med sex to ganger i måneden for de fleste? Hva hadde dere gjort? ingen barn, men han ønsker strekt med meg. Anonymous poster hash: 6f535...7fb
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Hadde ikke fått barn med ham hvis sex var viktig for meg. Her har mannen svært labert sexlyst, han vil helst ikke ha sex, men toppen 5-6 ganger i året. Jeg er helt annerledes der, og til slutt går det utover min selvtillit. Jeg føler meg uattraktiv, lite pen og kjedelig. Det går strake veien mot brudd her, siden han ikke ønsker åpent forhold og jeg ikke er typen til å være utro. Anonymous poster hash: 8137a...035
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Alle de flotte egenskapene du ramser opp her hadde veid tyngre enn hyppig sex for min del ihvertfall, men dette må du jo egentlig bare kjenne etter og føle litt på selv. Synes du to ganger i måneden er for lite fordi du selv vil ha mer, eller fordi "alle andre" har mer? Gjennomsnittet hos småbarnsforeldre ligger på nettopp 2-3 ganger i måneden, så sånn sett skiller ikke deres situasjon seg veldig fra mange andres, bortsett fra at dere ikke har barn sammen enda. Vi har tre små barn og sex stort sett 1 gang i uka, eller en gang annenhver uke, alt ettersom energi og lyst og overskudd er tilstede Anonymous poster hash: 688b3...8e7
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Da må dere ta tak i problemet. Snakk om størrelsen hans. Er han redd han ikke tilfredsstiller deg? Anonymous poster hash: 6c3ff...dff
Luksusdyret Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Alle de flotte egenskapene du ramser opp her hadde veid tyngre enn hyppig sex for min del ihvertfall, men dette må du jo egentlig bare kjenne etter og føle litt på selv. Synes du to ganger i måneden er for lite fordi du selv vil ha mer, eller fordi "alle andre" har mer? Gjennomsnittet hos småbarnsforeldre ligger på nettopp 2-3 ganger i måneden, så sånn sett skiller ikke deres situasjon seg veldig fra mange andres, bortsett fra at dere ikke har barn sammen enda. Vi har tre små barn og sex stort sett 1 gang i uka, eller en gang annenhver uke, alt ettersom energi og lyst og overskudd er tilstede Anonymous poster hash: 688b3...8e7 De har ingen småbarn sammen, så å vise til den dumme statistikken for en mann som ikke har barn blir for dumt. Statistikken viser at de som har foreldreansvar for små barn med tilhørende nattevåk, mye styr på dagtid osv ikke har overskudd til sex. Her har småbarnsmoren HI lyst på mer enn 2 ganger i måneden, og mannen har ingen barn. Siden hun sier at de prater om barn og enda ikke har felles, vil jeg tro at de ikke har vært sammen så lenge? Og da er det uvanlig å ha så lite sex, når man er i starten av et forhold. Og det blir i hvert fall ikke bedre senere hvis dere får felles barn. Jeg hadde snakket med mannen om hans lave selvtillit og forklart at han er mer enn god nok for meg til tross for størrelsen. Prøvd å gi ham selvtillit-boost og skryte masse av hans prestasjoner under dyna. For så å se om det hjelper.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 prøver De har ingen småbarn sammen, så å vise til den dumme statistikken for en mann som ikke har barn blir for dumt. Statistikken viser at de som har foreldreansvar for små barn med tilhørende nattevåk, mye styr på dagtid osv ikke har overskudd til sex. Her har småbarnsmoren HI lyst på mer enn 2 ganger i måneden, og mannen har ingen barn. Siden hun sier at de prater om barn og enda ikke har felles, vil jeg tro at de ikke har vært sammen så lenge? Og da er det uvanlig å ha så lite sex, når man er i starten av et forhold. Og det blir i hvert fall ikke bedre senere hvis dere får felles barn. Jeg hadde snakket med mannen om hans lave selvtillit og forklart at han er mer enn god nok for meg til tross for størrelsen. Prøvd å gi ham selvtillit-boost og skryte masse av hans prestasjoner under dyna. For så å se om det hjelper. Prøver igjen. Vi har ingen barn, verken med andre eller hverandre. Vært sammen i 8 år. HI Anonymous poster hash: 6f535...7fb
Luksusdyret Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 prøver Prøver igjen. Vi har ingen barn, verken med andre eller hverandre. Vært sammen i 8 år. HI Anonymous poster hash: 6f535...7fb Da er det enda mer misvisende å vise til statistikk for småbarnsforeldre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå