Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Du er syk, barnet/barna er syk(e). Det er helt kaos. Går mannen din på jobb da siden du uansett er hjemme med barn, eller blir han hjemme siden du ikke er frisk nok til å ta deg av alt sammen? Anonymous poster hash: 68e1c...0c5
Gjest Antarctica Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Kommer helt an på hvor syke vi er og hvor store ungene er. Hvis jeg er helt bedøvd av sykdom, og ungen er 1-2 år, er det ikke forsvarlig å la oss være aleine. Men med større barn, og evt litt mindre lammende sykdom hos mor, kan det gå helt fint.
Mamma til 2 søte Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Han har muligheten til å jobbe hjemme om han ikke skal på masse viktige møter. Hadde jeg bedt han bli hjemme hadde han blitt det. Han er mann, er ikke hjemme på eget initiativ nei 😊 Joda, hadde jeg vært skikkelig syk hadde han spurt iallefall.
TPK Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Jeg måtte bedt ham om det,men er jeg skikkelig dårlig har jeg ingen problemer med å kreve at han er hjemme også.
Kjerringa med agurken Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Er det kaos så kommer han såfremt han ikke sitter i et ekstremt viktig møte, men min terskel for å be om slik hjelp ligger ekstremt høyt. Er det helt krise så er det krise- da er det ikke mye valg. Har skjedd en gang hos oss i løpet av de siste 6-7 årene.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 Min reiser på jobb, men kommer igjen ganske snart og tusler, steller og varter opp for oss. Anonymous poster hash: 71df7...d2a
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 Kommer an på hvor syk jeg er og hvor mange barn det er snakk om og hvor lenge. Vi har bare en 5-åring og det går helt fint å ta vare på ham selv om jeg er syk med mindre jeg er i koma. Da han var under 2 måtte han fotfølges, og det hadde jeg ikke klart med influensa eller omgangssyke. Det hadde gått med forkjølelse men til og med det var veldig slitsomt. Anonymous poster hash: 0f8c6...640
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå