Gå til innhold

hvor ofte vil dere ha sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

jer er 30 år. 3 barn. og vil ha kuk hver dag helst😋 får somregel de også. samboer sier jeg er sjelden siden jeg vil ha sex hele tiden. de andre damene han var sammen med ville ikke. og virker slik at andre damer ikke er så intresert i sex? men jeg bare elsker sex😃😃 får flere orgasmer hver gang. og jer elsker å suge og svelge.

Anonymous poster hash: 51f81...c5a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du er på feil forum 😂

Skrevet

Nå lever jeg i et dårlig forhold og skal flytte. Har ikke hatt sex mer enn 3 ganger i året de siste 5 årene fordi han ikke gjør noe i hverdagen for å anerkjenne meg og mine følelser. Null kos i hverdagen gir null sexlyst for min del. Men jeg har egentlig stor sexlyst og tenker nesten konstant på det, bare ikke med han. Kunne godt hatt det hver dag om jeg ikke var veldig sliten feks :)

Anonymous poster hash: bec0a...0f3

Skrevet

1-2 ganger i uken passer meg fint egentlig, sånn på det jevne 😊 Med variasjoner både opp og ned.

Noen ganger byr livet på utfordringer, travle tider eller sykdom, og da kan behovet forsvinne helt, mens det andre ganger blomstrer opp en yrhet som gjør at vi hopper i høyet flere dager på rad.

Anonymous poster hash: 6d1fa...2c1

Skrevet

jer er 30 år. 3 barn. og vil ha kuk hver dag helst😋 får somregel de også. samboer sier jeg er sjelden siden jeg vil ha sex hele tiden. de andre damene han var sammen med ville ikke. og virker slik at andre damer ikke er så intresert i sex? men jeg bare elsker sex😃😃 får flere orgasmer hver gang. og jer elsker å suge og svelge.

Usj! Vulgært

Anonymous poster hash: bc443...390

Skrevet

Minst en gang om dagen i min drømmeverden😂Men har en kveldstrøtt mann og vi har barn i huset til tider, så i ukedagene blir det vanligvis kun en runde om morgenen😊 Utenom når datteren er hos faren, da blir det gjerne 2 og 3 ganger om dagen den uken😉🤗

Anonymous poster hash: f97de...724

Skrevet

Helst hver dag, og minst 2 ganger i uka. Mannen vil helst max 2 ganger i året, så bruddet er nært forestående. Her er det forresten jeg som gjør nesten alt i huset og med barna, ser bra ut og har godt humør til vanlig, så det er ikke jeg som er problemet.

Anonymous poster hash: 44988...2a2
Skrevet

Helst hver dag!

Anonymous poster hash: 189f4...24c

Skrevet

hva er vulgært med masse sexlyst??

Skrevet

hva er vulgært med masse sexlyst??

Det var vel måten det var skrevet på vil jeg tippe. Og i tillegg veldig dårlig grammatikk og formuleringer. Hjelper ikke på akkurat 😊 Da blir det fort litt tacky og vulgært.

Anonymous poster hash: d66fe...07d

Skrevet

Rettskriving lærte du aldri!

Anonymous poster hash: 441b6...003

Skrevet

Rettskriving lærte du aldri!

Anonymous poster hash: 441b6...003

Hva har det med saken å gjøre? HI har ikke lært rettskriving, du har ikke lært å skille de relevante argumentene fra de irrelevante i en diskusjon. Jeg vet ikke hva som er verst.

Skrevet

Hva har det med saken å gjøre? HI har ikke lært rettskriving, du har ikke lært å skille de relevante argumentene fra de irrelevante i en diskusjon. Jeg vet ikke hva som er verst.

Innlegget hadde blitt mindre kvalmt og vulgært hvis språket og rettskrivingen hadde vært bra.

Anonymous poster hash: 40670...b54

Skrevet

jer er 30 år. 3 barn. og vil ha kuk hver dag helst får somregel de også. samboer sier jeg er sjelden siden jeg vil ha sex hele tiden. de andre damene han var sammen med ville ikke. og virker slik at andre damer ikke er så intresert i sex? men jeg bare elsker sex får flere orgasmer hver gang. og jer elsker å suge og svelge.

Trodde jeg hadde hørt de fleste rare navn her inne, men jer var nytt....

Anonymous poster hash: b7e94...135

Skrevet

Jeg vil helst ha hver dag. I travle perioder er det ikke alltid gjennomførbart. 3-4 ganger i uken kan jeg fint klare meg med.

Anonymous poster hash: 0d580...b79
Skrevet

jer=jeg. skrivefeil. jada jada jeg er ikke den beste til å skrive men har de så masse å si. jeg liker ivertfall å knulle😂😂 god helg😃

hi

Skrevet

Vi har til og med sex annenhver dag nå som jeg er gravid uvel og kvalm 😂 Vi elsker sex begge to og aldri hatt noen problemer på den fronten. Normalt er ca daglig om det lar seg gjennom føre med jobb og barn. Har vert sammen i fire og et halvt år

Skrevet

jer=jeg. skrivefeil. jada jada jeg er ikke den beste til å skrive men har de så masse å si. jeg liker ivertfall å knulle god helg 
hi

Heilt greitt det. Prøver å ikkje legge oss bort i rettskriving. Synest du er ærleg eg, du likar å knulle. Kva er galt med det?

Eg og er meir enn vanleg (utenom mannen min) glad i å knulle.

Anonymous poster hash: d5fcc...199
  • 3 uker senere...
Skrevet

Mannen min vil ha to gonger omdagen, eg berre ein. I helgene kan det bli oftere

Skrevet

Trodde jeg hadde hørt de fleste rare navn her inne, men jer var nytt....

Anonymous poster hash: b7e94...135

Ønskedama for mannen min.

Skrevet

jer er 30 år. 3 barn. og vil ha kuk hver dag helst får somregel de også. samboer sier jeg er sjelden siden jeg vil ha sex hele tiden. de andre damene han var sammen med ville ikke. og virker slik at andre damer ikke er så intresert i sex? men jeg bare elsker sex får flere orgasmer hver gang. og jer elsker å suge og svelge.

Du er så rett fram og ærlig. Du vil helst knulle hver dag. Du skriver litt dårlig, men dette er ikke rettskrivingskonkuranse. Fint med damer som er ærlige med seg selv og vil ha kuk hver dag. Du er ikke ålleine her, men vi våger ikke si det høyt at vi er litt for glade i kuk og sex.

Skrevet

Hver 2.-3. dag sånn ca, noen perioder hver dag, andre med litt mer tid mellom.

Vi har både småbarn og voksne/tenåringer her hjemme, så vi må være kreative. Har vært sammen i 23 år, med barn i hus mesteparten av tiden, så vi har lært oss å være klare når vi ser mulighet for en kjappis om ikke annet 😄

Anonymous poster hash: 75927...2e8

Skrevet

Vi har sex akkurat så ofte mannen har lyst på sex. Lever i et BDSM-forhold hvor mannen min har blankofullmakt til å bruke meg når og hvor han måtte ønske, helt uavhengig av om jeg har lyst eller ikke. Fungerer fantastisk for oss, sex ca 10 ganger i uken, vært sammen i 16 år. 

Anonymous poster hash: 6683e...32d
Skrevet

Ca annenhver dag.

Anonymous poster hash: 64e10...168

Skrevet

Er det mye menn her inne om dagen?

Uansett, helst hver dag her og, annenhver skulle jeg klart å være fornøyd med og. Men mannen jobber borte, så det blir bare i helgene.

Anonymous poster hash: 56087...a9b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...