Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Har riper og bulk i deksel (på baksiden hvor selene kan justeres) noe å si for kvaliteten på bilstolen? Anonymous poster hash: 1cf77...627
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #2 Skrevet 30. september 2016 Bulk? Riper er en ting, det kommer lett,men når det er bulk så tyder det jo på at den har blitt dunket ganske hardt i noe. Hvis det er din bilstol fra før vet du jo hva som har skjedd for at bulkene har oppstått. Hvis det er noen andre sin hadde jeg ikke kjøpt/tatt imot det setet Anonymous poster hash: 13348...f12
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Bulk? Riper er en ting, det kommer lett,men når det er bulk så tyder det jo på at den har blitt dunket ganske hardt i noe. Hvis det er din bilstol fra før vet du jo hva som har skjedd for at bulkene har oppstått. Hvis det er noen andre sin hadde jeg ikke kjøpt/tatt imot det setet Anonymous poster hash: 13348...f12 Det er i dekselet bak. Ikke i selve bilstolen. Men jeg stiller jo spørsmålstegn ved behandlingen av bilstolen. Anonymous poster hash: 1cf77...627
Mamma til 2 søte Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Selvfølgelig har det noe å si at det er bulk. Da er den dårlig behandlet og har mulig andre skader.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Takk for svar dere! Moralen er å aldri låne bort bilstol. Ikke til nærmeste familie en gang Anonymous poster hash: 1cf77...627
Mamma til 2 søte Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 Takk for svar dere! Moralen er å aldri låne bort bilstol. Ikke til nærmeste familie en gang Anonymous poster hash: 1cf77...627 Babystoler har ikke lenger brukstid enn rundt 5 år, så forhåpentligvis hadde dere vært nødt til å kjøpe ny uansett 😉 Jeg ville uansett sagt ifra til vedkommende som har lånt stolen.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #7 Skrevet 30. september 2016 Babystoler har ikke lenger brukstid enn rundt 5 år, så forhåpentligvis hadde dere vært nødt til å kjøpe ny uansett Jeg ville uansett sagt ifra til vedkommende som har lånt stolen. Nei, vi kunne brukt den vi har. Anonymous poster hash: 1cf77...627
februarprins2013 Skrevet 1. oktober 2016 #8 Skrevet 1. oktober 2016 hadde ikke brukt den da, jeg kjøpte brukt,men den var hel og pen,ingen bulker eller riper i
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå