Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #1 Skrevet 30. september 2016 Til deg som var så hekta på han hehe ... Anonymous poster hash: 5f1c5...83f
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #3 Skrevet 30. september 2016 Biggen er bestevennen til bestefaren min, så om det er han du mener er singel er han rundt 75 år nå Hehe... Anonymous poster hash: 55219...2ba
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #4 Skrevet 30. september 2016 Jeg ble faktisk litt sjokkert😱 Trist når gode mennesker går fra hverandre... Anonymous poster hash: e2d52...02b
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #5 Skrevet 30. september 2016 Neeeei! Dette var uventet 😭 De er jo så fantastiske! Anonymous poster hash: f0daf...f90
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #6 Skrevet 30. september 2016 Til deg som var så hekta på han hehe ... Anonymous poster hash: 5f1c5...83f 😃😍😍 Å hoj, er det nå jeg skal hive mannen på hue og rævva ut? 😂😂😂 Eller såpestykke i trappa? Bare sånn for å sette han ut ev spill en stund? Vet jo ikke om Biggen liker meg, så kjekt å ha han hjemme på gress, i tilfelle. 😜😄😄 Kan jo også parkere mannen i feil garasje med runkehondkle, så kan jeg bare hente han om jeg skulle trenge det. 😄😄 Etter 16 år's ekteskap er nemlig mannen fortsatt så sjenert ang runking at han ville jo aldri sladdret til noen i ettertid heller, så den slipper jeg vel billigst unna. 😂😂😂 Hehehe, nei, stakkars snille, rare mannen, jeg får nok la han bli. 🙈😄😄 Men artig at du husket det. Men det var jo ei til også. Vi håpe ho ser det. 👍😄😄 Anonymous poster hash: f9ef4...ad0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå