Gå til innhold

Svindel...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min eks og far til datteren min som nå er 19 har tatt noen gale valg i livet. Han har veldig dårlig økonomisk sans og eier ikke arbeidsmoral. Han har nå søkt om gjelds sanering i en annen kommune og bor likevel sammen med kjæresten som han har et felles barn med. Han bor jo på papiret i en annen kommune. Jeg har også slitt økonomisk, men det kom ikke av dårlig økonomisk sans. Jeg har jobbet hardt og ærlig for å komme ut av knippe og kan endelig si at jeg har klart det. Jeg kjenner at det provoserer meg kraftig hvordan de lurer systemet. Jeg har lyst til å rapportere de, men av hensyn til min datter så har jeg latt være. Hva ville dere gjort?

Anonymous poster hash: b3a6b...f82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til info. Det har vært slutt i 15 år og jeg er lykkelig gift. Er ingen bitterhet annet enn irritasjon over svindel. Han har oppgitt at han ikke bor sammen med kjæresten og deres felles barn. Hi

Skrevet

Det er jo svindel som du sier, og dessverre kommer mange av oss bort i uredelige mennesker i løpet av årene. De fleste av oss har vel lyst til å si i fra, men jeg tror de færreste gjør det.

Spørsmålet blir da hvordan du vet det du vet? Dersom datteren din har fortalt så mener jeg det er ugreit overfor henne at du melder dem inn.

Anonymous poster hash: 7db8a...8a6

Skrevet

Jeg har en dialog med far, og han har sagt at han søker om dette og jeg vet samtidig via snap, Facebook og samtaler at han bor i den andre kommunen som han ikke søker om gjelds sanering. Direkte svindel....

Hi

Skrevet

Mottar hun støtte som enslig mor også da, siden han har adresse et annet sted?

Anonymous poster hash: 6d0cb...1b4

Skrevet

Han er ikke oppgitt som barnefar, men er ingen tvil om at han er faren. Har aldri oppført seg som noe annet heller. Var gjennom en rapport jeg fikk vite det. Vet ikke om hun får bidrag som alenemor. Hadde ikke forundret meg egentlig.

Skrevet

.

Skrevet

Hvor mener du svindelen kommer inn i bildet?

Anonymous poster hash: b8a4f...8c6

Skrevet

At de søker om gjelds sanering i en kommune han egentlig ikke bor i. Bor hos kjæresten og barnet. Noe han oppgir at han ikke gjør så de ikke skal trekke hennes lønn også. Er ikke dette svindel?

Skrevet

Jeg mener at all svindel og annen kriminell handling burde rapporteres. Nettopp av hensyn til barna, de skal ikke stå å være forvirret over hvilke lover og regler man evt kan tøye eller må følge. Er det ulovlig så er det ulovlig.

Anonymous poster hash: 49c8f...124

Skrevet

Du kan vel melde anonymt, så blir det opptil mottaker å sjekke opp i det om de vil.

Anonymous poster hash: 5194b...380

Skrevet

nei pga din sjalusi og bitterhet bør du ikke gjøre det

Anonymous poster hash: 1b15b...a2f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...