Gå til innhold

Jeg ble ikke sammen med en røyker!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og nå har han begynt! Tidligere røyker selv, og det samme var han. Begge hadde sluttet før vi ble sammen. Han kun et år før vi møttes, jeg for sju år siden. Ingen felles barn. Det begynte med festrøyk, nå går det minst 15 om dagen. Er så lei av lukt, dårlig ånde osv. Har sagt jeg ikke vil ha barn med han før han slutter igjen, er jeg steng/kjip?

Anonymous poster hash: a981f...992

Videoannonse
Annonse
Gjest Antarctica
Skrevet

Nei. Du vet selv hva som er en dealbreaker for deg.

Skrevet

Greit nok,men du kan ikke bestemme over en annen person eller komme med teite trusler. Liker du det ikke så går du og ferdig med det.

Anonymous poster hash: 26c9a...0e8

Skrevet

Nei, du er ikke for streng. Jeg hadde sagt det samme.

På sikt ville jeg ikke orket å være sammen med en mann som røyket, så for meg ville det også vært en dealbreaker om han ikke asap sluttet - og holdt seg røykfri.

Anonymous poster hash: d4108...e63
Skrevet

Nei du er ikke streng.

Jeg hadde ikke kunnet fortsette forholdet om han begynnte å røyke.

Anonymous poster hash: 99004...768
Skrevet

Jeg hadde heller ikke fortsatt forholdet om han ikke sluttet, det er den ekleste uvanen jeg vet om.

Anonymous poster hash: bcbc7...98d
Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Røyking er dealbreaker. Røykere lukter og smaker vondt. Helt greit å ha røykere i omgangskretsen men ikke som livsledsager.

Skrevet

Hvis du er forberedt på at han velger røyken over barn, så kan du gjerne si det. Du er i din fulle rett til å sette grenser for deg selv, og er det uaktuelt for deg å få barn med en som røyker, trenger mannen å vite det.

Som uoppriktig pressmiddel, tror jeg det fungerer dårlig. Hvis du håper at et slikt utsagn skal få ham til å se alvoret, men du ikke er forberedt på å enten være uten barn eller finne noen andre å få dem med, er jeg redd du bare maler deg inn i et hjørne.

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall nektet å ha noe som helst kroppslig omgang fra kyss og klem til sex med en som stinker tobakksrøyk, har dårlig ånde og alt som han tar i stinker røyk. Da hadde nok pipa fått en annen lyd når mannen levde i sølibat i en periode :D

Men nei, du er ikke for streng. Vil du ikke leve sammen med en røyker (og det er ikke noe du var klar over da dere ble sammen, siden han ikke røyket den gangen) og vil du ikke utsette barna dine for hans passive røyk, så sier du fra og forlater ham. Det finnes mange menn her i verden som verken røyker eller snuser.

Skrevet

Her hadde mannen å fått valget om å slutte eller gå. Røykere er ekle . Gidder ikke ha venner som røyker en gang. Det er skikkelig riff raff folk som røyker. Aldri møtt en ok røyker. Kan sikkert være hyggelige, men de er stort sett uhygieniske. Hvertfall ikke den standarden jeg krever for å omgås dem. Æsj

Anonymous poster hash: b6226...ef4

Skrevet

Jeg gikk fra (drømmemannen) delvis fordi han røykte. Det stinket ikke så mye av han (en fantastisk kjekk og flott fyr på alle måter) men vi hadde faktisk en trang økonomi en periode. Og likevel valgte han å røyke for 3000-4000 kroner i måneden. I tillegg til at han drakk pils og vin for mange tusen i mnd. Kanskje ikke avgjørende for budsjettet vårt, men de pengene utgjorde jo forskjellen på om vi fikk til å reise på sommerferie eller ikke. Feil prioritering i mine øyne, og noe jeg ikke kunne leve med.

Du bestemmer selv hva du er villig til å godta.

Anonymous poster hash: 7bbe0...46b

Skrevet

Her hadde mannen å fått valget om å slutte eller gå. Røykere er ekle . Gidder ikke ha venner som røyker en gang. Det er skikkelig riff raff folk som røyker. Aldri møtt en ok røyker. Kan sikkert være hyggelige, men de er stort sett uhygieniske. Hvertfall ikke den standarden jeg krever for å omgås dem. Æsj

Aldri møtt en ok røyker?

Standard du krever for å omgåes ?

Kongen røkte i mange mange år (helt til han fikk kreft trur jeg). Men, du har vel høyere standard enn det.

Anonymous poster hash: a4f12...366

Skrevet

Dronning Elizabeth røyker som bare juling. Hun er en av de mest innflytelsesrike personene på planeten. 

Betyr ikke at jeg hadde giddet å dele seng med henne, men en ridetur hadde jeg ikke sagt nei til.

Anonymous poster hash: bcbc7...98d
Skrevet

Dette må være det latterligste jeg har lest på lenge :legrine: :legrine:

Anonymous poster hash: 658f5...b0c

Skrevet

Greit nok,men du kan ikke bestemme over en annen person eller komme med teite trusler. Liker du det ikke så går du og ferdig med det.

Anonymous poster hash: 26c9a...0e8

Et ultimatum er ikke en trussel. Det er å gi noen et valg. 

Jeg ville heller aldri fått barn med en røyker.

Anonymous poster hash: dfba4...50e

Skrevet

Mette-Marit røyker som bare det... 

Anonymous poster hash: c8eed...f14
Skrevet

Mette-Marit røyker som bare det... 

Anonymous poster hash: c8eed...f14

Hun har også brukt narko tidligere. Skal vi begynne med det hele gjengen? Bare fordi noen gjør noe som er dumt og skadelig, og tilfeldigvis tilhører eliten, betyr det ikke at man skal måtte godta det fra de man ønsker å omgås.

Skrevet

Jeg gikk fra (drømmemannen) delvis fordi han røykte. Det stinket ikke så mye av han (en fantastisk kjekk og flott fyr på alle måter) men vi hadde faktisk en trang økonomi en periode. Og likevel valgte han å røyke for 3000-4000 kroner i måneden. I tillegg til at han drakk pils og vin for mange tusen i mnd. Kanskje ikke avgjørende for budsjettet vårt, men de pengene utgjorde jo forskjellen på om vi fikk til å reise på sommerferie eller ikke. Feil prioritering i mine øyne, og noe jeg ikke kunne leve med.

Du bestemmer selv hva du er villig til å godta.

Anonymous poster hash: 7bbe0...46b

Må signere dette. Kjenner noen røykere som ikke har gangsyn i det hele tatt, og nektet å slutte å røyke etter at de for eksempel mistet jobben eller satt familien i vanskelig økonomis situasjon på en annen måte. Røyken og pilsen går foran alt annet. Fysj.

Skrevet

Må signere dette. Kjenner noen røykere som ikke har gangsyn i det hele tatt, og nektet å slutte å røyke etter at de for eksempel mistet jobben eller satt familien i vanskelig økonomis situasjon på en annen måte. Røyken og pilsen går foran alt annet. Fysj.

Hva har røyking med å miste jobben å gjøre?

Skrevet

Hva har røyking med å miste jobben å gjøre?

Kanskje fordi man da får dårligere økonomi og man kanskje prioriterer å kjøpe røyk selv med lite penger?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...