Gå til innhold

Ok, det er en fyr..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som jeg liker veldig godt.. vi har en god tone til hverdags og litt vennskapelig flørt og tøys når vi snakker med hverandre.

Han pleier å sette seg i nærheten av meg når vi har forelesning og ofte ellers. Han og jeg veksler stadig blikk og han er en som bryr seg.

Vi skriver/snakkes veldig sjelden utenom skolen.. men en gang vi møttes sosialt tilbød han seg å kjøre meg hjem selv om det var 40 min omvei for han..

Vi kan stadig komme med artige kommentarer og ta på hverandre osv. Eks han kan si "kom her og sett deg med meg, jenta mi" og så svarer jeg med "ja, kjære"

Blir bare så usikker om han bare er en venn eller en som kanskje kan bli noe mer.

Noen råd?

Ikke vært på date/ flørt siden x og jeg slo opp for over 2 år siden så mulig jeg bare har sensitive sosiale antenner.

Anonymous poster hash: 369de...d2a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det viktigste er jo hva du synes. Kan han i dine øyne bli mer enn en venn? I så fall foreslå å finne på noe, så ser du hva som skjer.

Anonymous poster hash: de4d7...678
Skrevet

Det viktigste er jo hva du synes. Kan han i dine øyne bli mer enn en venn? I så fall foreslå å finne på noe, så ser du hva som skjer.

Anonymous poster hash: de4d7...678

Takk for svar ☺

Håper jo det er det som skjer.

Snill, god, omsorgsfull og kjekk kar i mine øyne 😊

Hmm.. jeg må nok tenke litt på det.. er ikke så flink til å spørre om sånt..

Skrevet

Enig med nr. to. Liker du ham så foreslå å gjøre noe utenom skolen.

Ikke gjør det så høytidelig. Spør om dere skal ta en kaffe en dag, gå en tur på kino, bare gå en tur en lørdag eller søndag.

Bare hopp i det og gjør det - lykke til :)

Anonymous poster hash: 3b113...ba5
Skrevet

Jeg kan ikke lørdag og søndag, er helt alene med barna. Kan jo selvsagt prøve etter forelesning eller noe 😊 takk for svar 😊 bare vet ikke om han mener noe med det han gjør heller eller bare prøver å være en venn, men får teste litt 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...