Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Hvordan er den, hjelper den? Noen bivirkninger? Finner ikke ut noenting om den når jeg googler. Melatonin 3 mg fra Nature's One http://bildr.no/thumb/QzF4WTRO.jpeg Anonymous poster hash: 9308e...103
LivetErEnLek Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 (endret) Har ikke brukt det selv, men har en sønn som brukte det da han var rundt 17-18 år. Hjalp veldig på søvnen hans. Han hadde ingen bivirkninger og tror heller det ikke er noen, da dette er noe kroppen egentlig skal produsere nok av selv. Endret 29. september 2016 av LivetErEnLek
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 Jeg lurer på om det var den mannen min brukte før, men så sluttet de å selge den i Norge? Det skal ikke være bivirkninger på melatonin, sånn bortsett fra at man får sove. I andre land selges det som kosttilskudd. Anonymous poster hash: 93ccf...6ac
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #4 Skrevet 29. september 2016 At det ikke kan være bivirkninger av melatonin er ikke helt sant. Googler man melatonin og bivirkninger så finner man en del om det. Men generelt sett er det lite bivirkninger av det. Jeg bruker et annet merke. Jeg gikk litt ned på dosen, fordi jeg fikk tørre øyne av den. Mindre dose har jeg minimalt med bivirkninger av. Anonymous poster hash: de205...ea2
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #5 Skrevet 29. september 2016 Jeg fikk det for noen år siden. Jeg hadde ingen god virkning av dem. Fikk sove litt bedre, men med den dosen fikk jeg hangover som ikke var til å holde ut i hverdagen. Det var ikke verdt å gå glipp av de første 3-4 timene på dagen pga den. Ingen bivirkninger, men jeg fikk dessverre ikke den gode søvnen av dem. Lå urolig og våknet i ett sett, men jeg kunne ikke huske det selv. Noe mellom å snakke/gå i søvne og å faktisk være våken og gjøre de tingene. Anonymous poster hash: c644f...d11
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #6 Skrevet 29. september 2016 Jeg lurer på om det var den mannen min brukte før, men så sluttet de å selge den i Norge? Det skal ikke være bivirkninger på melatonin, sånn bortsett fra at man får sove. I andre land selges det som kosttilskudd. Anonymous poster hash: 93ccf...6ac Jeg fikk den på resept i dag Anonymous poster hash: 9308e...103
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 Sønnen min brukte denne noen mnd. Gikk rett og slett på helsa løs for både han og samboeren. Han ble helt umulig å være i hus med, kraftig depresjon og til slutt begynte han å snakke om selvmord. Det var da selvmord kom på banen at jeg fikk vite om problemene. Reiste hjem til dem og tok fra han melantoninen. Han forsto til slutt at det mest sannsynlig var medisinen og etter noen dager var vi sikkre på at det var den. Han velger nå å risikere å ikke få sove på natta i stedet for å bruke medisiner. Han og samboeren har funnet en metode for søvnen hans som ser ut til å funke for dem. Anonymous poster hash: 82c27...025
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #8 Skrevet 29. september 2016 Jeg brukte den, føler ikke den hjalp noe Anonymous poster hash: 711e1...fcf
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Jeg bruker det mot jetlag. Funker som bare det. Anonymous poster hash: 6f122...703
Jippipippi Skrevet 29. september 2016 #10 Skrevet 29. september 2016 Fungerer veldig bra for min del! Må ta den ca to timer før jeg skal sovne. Ingen bivirkninger.
Førstemann Skrevet 30. september 2016 #11 Skrevet 30. september 2016 Datteren min bruker den. Hun har god effekt av den, sovner veldig raskt. Men hun er ekstremt sliten om dagen, så lurer litt på om vi skal teste litt uten nå. Høstferie til uka, kan være et godt tidspunkt å teste på.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #12 Skrevet 30. september 2016 Datteren min på 9 år har brukt den i 2 år i perioder. Funker bra. Sovner på 30 min Anonymous poster hash: b921a...25e
Anonym bruker Skrevet 30. september 2016 #13 Skrevet 30. september 2016 Er det noen av dere som har opplevd å drømme mer og ha mye mareritt av denne? Anonymous poster hash: 9308e...103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå