Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Mannen dro for å kjøpe for til katten, hadde bestemt oss for Royal Canin etter å ha lest en test. Nå viser det seg at dyrebutikken har sluttet med det og hevder det er fordi de har endret oppskriften og at merket nå har alt for mye korn i foret. Merkene de nå fører finner jeg lite informasjon om. Noen her som vet noe om dette? Anonymous poster hash: e3fe7...bb1
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Hva slags merker fører de da? Anonymous poster hash: 3d793...6af
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 Har katten spesielle behov? Ville uansett hørt med veterinær eller dyrepleier. Eukanuba og Hill's er like anerkjente veterinærutviklede fortyper som RC vet jeg. Anonymous poster hash: 91c05...780
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #4 Skrevet 29. september 2016 Du kan bestille fra f.eks www.animail.no, jeg fôrer kun på Orijen pga det er kornfritt og inneholder en god kjøttkilde samt er kornfri. Men siden din lokale forhandler er så bevisst på bruk av korn i kattemat er det vel sannsynlig at det de nå fører inneholder mindre/ingen korn. Anonymous poster hash: eb7e7...9bf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå