Gå til innhold

Liker Sophie Elise bare mer og mer! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det sier også en del om deg.

Anonymous poster hash: 757b4...131

Det gjør faktisk ikke det

Anonymous poster hash: 60067...984

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det sier også en del om deg.

Anonymous poster hash: 757b4...131

Hehe. Jadda.

Så siden jeg har gått på skole med disse mennene og er helt tilfeldig at jeg er venn med dem på fb så sier det litt om meg? Hva sier det om meg sånn helt eksakt egentlig? 😉

Anonymous poster hash: 8b95b...7a3

Skrevet

Tråden er moderert for spekulasjoner, og siter av dette.

MB, moderator.

Skrevet

Fantastisk. I stedet for å la seg herse med, tar hun balletak på gutta som sprer private bilder på nett. Go girl!

Anonymous poster hash: 10ea5...e82

Skrevet

Tråden er moderert for uthenging av privatpersoner. Ja, jeg vet innholdet i bloggen, men vi kan ikke tillate at enkeltpersoner blir diskutert her inne med fult navn. Det er helt greit å diskutere blogginnlegget, men jeg må moderere igjen hvis flere blir navngitt.

MB, moderator

De er ikke privatpersoner når de har valgt å ytre seg offentlig.

Anonymous poster hash: 5bcb3...786

Skrevet

De er ikke privatpersoner når de har valgt å ytre seg offentlig.

Derfor har vi valgt å beholde tråden, og lenken til innlegget. Videre omtale utover det, men fult navn, velger vi å fjerne, da vi mener at det bryter med våre regler for forumet. Dette er en avgjørelse som er tatt, og som egentlig ikke er noe å diskutere.

MB, moderator

Skrevet

Derfor har vi valgt å beholde tråden, og lenken til innlegget. Videre omtale utover det, men fult navn, velger vi å fjerne, da vi mener at det bryter med våre regler for forumet. Dette er en avgjørelse som er tatt, og som egentlig ikke er noe å diskutere.

MB, moderator

Jeg ser ikke at den avgjørelsen er annet enn kvinnediskriminerende. Ærlig talt. Så mange stygge ting som skrives her inne om kvinner (og deres barn) under dekke av at de er "offentlige personer", mens med en gang det gjelder en mann, så er han liksom "privatperson"?

Nei, vet du hva, nå må dere finne ut av hvor grensen faktisk går. Hvis offentlige personer er de som ytrer seg offentlig, så må dette selvfølgelig også gjelde menn.

Skrevet

Haha, herregud, ser en i svigerfamilien som jeg var bombesikker på sto for alt den gruppa ikke står for er medlem 😅

Anonymous poster hash: 87198...38d

Skrevet

Jeg synes ikke det skrives mye stygt om barna til folk her inne. Ærlig talt så stemmer ikke det.

Anonymous poster hash: 99b58...f59

Skrevet

Jeg synes ikke det skrives mye stygt om barna til folk her inne. Ærlig talt så stemmer ikke det.

Anonymous poster hash: 99b58...f59

??? Hva stemmer ikke?

Skrevet

Haha, herregud, ser en i svigerfamilien som jeg var bombesikker på sto for alt den gruppa ikke står for er medlem

Anonymous poster hash: 87198...38d

Hva står gruppa for da?

Skrevet

Hva står gruppa for da?

Sinnssykhet som hører hjemme i et fengsel.

Anonymous poster hash: da898...d12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...