Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #26 Skrevet 29. september 2016 Skjønner ikke hvorfor dere ødelegger tråden til Hi med å være ekkel. Hun har faktisk et godt poeng og mange burde faktisk tenke litt på dette... Anonymous poster hash: ef127...98c Er vi ekle da? Mine barn har faktisk to mammaer. Og hvis hi hadde ment noe med denn tråden burde hun jo fulgt opp, i hvert fall skrevet noe i hi. Jeg er ikke helt sikker på hva hi vil fram til. Hadde likt om hun gadd å utdype. Anonymous poster hash: 6ea19...613
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #27 Skrevet 29. september 2016 Er vi ekle da? Mine barn har faktisk to mammaer. Og hvis hi hadde ment noe med denn tråden burde hun jo fulgt opp, i hvert fall skrevet noe i hi. Jeg er ikke helt sikker på hva hi vil fram til. Hadde likt om hun gadd å utdype. Anonymous poster hash: 6ea19...613 Hi her Som barn er mamma muligens den ene, aller viktigste personen i hele verdenen. Utrolig sårende hvis denne personen er tydelig så mye mer glad i et annet menneske, selv om dette er barnets eget søsken. Anonymous poster hash: 61975...9bb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #28 Skrevet 29. september 2016 Hi her Som barn er mamma muligens den ene, aller viktigste personen i hele verdenen. Utrolig sårende hvis denne personen er tydelig så mye mer glad i et annet menneske, selv om dette er barnets eget søsken. Anonymous poster hash: 61975...9bb ja, der kan vell alle være enig med deg. Men hvorfor skriver du ikke det med en gang, om det er det du vil lage en tråd om? Istedenfor lager du en meningsløs tråd der det kan virke som alle bare bør få et barn, for det er ikke det du mener, er det? Anonymous poster hash: 6ea19...613
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #29 Skrevet 29. september 2016 Tenke på hva? At noen med tre barn later som om de bare har ett? Det var så fjernt at det må du nesten utdype. Har aldri møtt noen trebarnsfamilier som gjemte to av barna på loftet og lot som om der bare var ett. Var jeg som skrev dette. Ikke å gjemme bort, men ikke bry seg. Anonymous poster hash: 7e4a2...e49
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #30 Skrevet 29. september 2016 Så dette er egentlig et innlegg om forskjellsbehandling? Det er jeg jo enig i at er vondt for et barn, men det er vel mest vanlig å elske alle sine barn like høyt. Anonymous poster hash: 4e774...37c
Gjest Antarctica Skrevet 29. september 2016 #31 Skrevet 29. september 2016 Jeg har følt på dette selv flere ganger oppgjennom barndommen.. Jeg er en av tre. Og føle at man er på kant med foreldrene, føle seg ensom og alene. Mangel på kjærlighet og omsorg periodevis. Dette gjør at jeg gir alt til mine barn og stebarn, de skal ikke få føle seg annet enn elsket tvers gjennom. Anonymous poster hash: 38e98...f4e Tror du det hadde vært annerledes om du hadde vært en av to? Eller enebarn? Å komme på kant med foreldre er ikke forbeholdt dem med søsken.
Gjest Antarctica Skrevet 29. september 2016 #32 Skrevet 29. september 2016 Var jeg som skrev dette. Ikke å gjemme bort, men ikke bry seg. Anonymous poster hash: 7e4a2...e49 Og du mener at det er et utbredt problem at mødre kun bryr seg om ett barn selv om de har tre?
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #33 Skrevet 29. september 2016 Jeg er vokst opp i en kjerne familie. Far, mor og søster. Alle de tre var de viktigste for meg, helt på lik linje, frem til jeg fikk min egen familie. Vi var/er alle nummer en for hverandre, store som små. Har aldri tenkt på det som annerledes. Nå er det meg og min søster som sammen med de "gamle" med skrantende helse tar vare på både hverandre og dem. Om vi ikke har dem lenge pga kreft, og hjerteproblemer, så har jeg alltid min søster. Vi har vært og er likestilte for hverandre. Alle! Slik er det også i min nye familie. Vi elsker våre barn like mye, vi har ingen favoritt, vi er likeverdige i vårt lille team. Om en av oss hadde blitt revet bort, hadde det vært fullstendig ødeleggelse. Jeg tror nok at også for barna hadde det aller verste vært om det var en av dem. Var det meg, hadde de allikevel hatt sin far og hverandre. Tapet av å miste et søsken kan nok være verre enn tapet av EN forelder. Når det er sagt, foreldre som har favoritt unger, burde ikke få ha omsorgen for noen av sine barn! Det er så totalt ødeleggende for hele familien. Det er som pryl, om en forelder går rundt og pryler en ungen, i den andre ungen sitt påsyn, er ikke den forelderen skikket til å ha omsorg for noen av sine barn. Det er faktisk grov omsorgssvikt å være sånn mit et barn, det er verre enn slag. Anonymous poster hash: d682f...335
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå