Gå til innhold

å spørre kjæresten om han runker..

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt?

Jeg gjorde det, ikke for å ta han i det eller noe slikt, men fordi jeg er nyskjerrig, og kanskje tenner litt på at han koser seg :P

Han syntes det var veldig personlig..

Hva ville dere tenkt?

Anonymous poster hash: e8271...e08
Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det normalt?

Jeg gjorde det, ikke for å ta han i det eller noe slikt, men fordi jeg er nyskjerrig, og kanskje tenner litt på at han koser seg :P

Han syntes det var veldig personlig..

Hva ville dere tenkt?

Det kan være invaderende.

Anonymous poster hash: 63239...8f6

Skrevet

Jeg tenker at det kommer litt an på hvor lenge dere har vært sammen. Men i utgangspunktet vil jeg si at det er privat.

Anonymous poster hash: b36f6...42e
Skrevet

Da har dere ikke vært sammen lenge nok ;)

Skrevet

Jeg har spurt mannen min om sånne spørsmål. Jeg er nyskjerig og jeg har ikke noe problem med å snakke om sånt med han. Men hadde han ikke ville svare så hadde det selvfølgelig vert greit!:)

Anonymous poster hash: 6ccb9...1b8

Skrevet

Vi har relativt ofte samtaler om det... I perioden med småbarn og fødsler og mye som skjer, så kan jo sexlivet oss i mellom være labert til tider, og da er det hyggelig å vite at den andre hvertfall får kost seg litt selv ☺️ Spør liksom for å være sikker på at han har det bra tross alt liksom 🙈😂

Anonymous poster hash: f0359...eec

Skrevet

vi har bare vært sammen to mnd, så er kanskje for tidlig for sånnt :P

men for meg er det viktig å være åpen om sex og lette på stemninga :)

han har aldri prata med noen om slike ting og jeg vil jo ikke at han skal syntes jeg er frekk eller trø på det han syntes er privat..

må kanskje trø litt forsiktig fremover..

hi

Skrevet

Jeg og kjæresten min snakket om sånt alerede på datingstadiet vi. Jeg spurte vel egentlig ikke, men var naturlig å snakke om. Var der samme med min eks og. Dette er nok forskjellig.

Anonymous poster hash: 30d56...733

Skrevet

Haha. Jeg er åpen om sånt, kjæresten min synes der er dritpersonlig og jeg får aldri svar. Folk er forskjellige :P

Anonymous poster hash: 6d17a...287
Skrevet

Mannen og jeg snakker om slikt, han forteller lett om han har hatt seg en runde😅

Anonymous poster hash: c15df...793

Skrevet

Mannen min og jeg snakker om det. Vi forteller hverandre det og liker å snakke om hva vi tenkte på og slikt. Det tenner oss.

Dvs jeg merker når han har gjort det da ;)

Anonymous poster hash: 24957...de3

Skrevet

Runker ikke alle menn?

Anonymous poster hash: 3909d...b71

Skrevet

Det har jeg aldri tenkt på å spørre om fordi jeg tar det for gitt at alle gjør det. :P Hvis dere har sex så synes jeg det er veldig rart å synes at det spørsmålet er for personlig. Men vi har vel alle våre egne grenser selv om andre kan synes de er litt merkelige. ;)

Anonymous poster hash: 10bae...c83

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...