Gå til innhold

Tom fostersekk, gravid likevel?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant ut at jeg var gravid 30 august. Mensen skulle kommet 18, og jeg begynte å teste meg omtrentlig 4 dager før pga jeg følte på meg at jeg var gravid. Alle testene var negative fram til 30 august. Da lyste den positiv. 1 uke senere var jeg på ultralyd fordi jeg mistet i MA i mai da jeg var 13 uker på vei, men der var det kun en tom fostersekk. Skulle da ha vært 7+4 uker på vei. Gyn mente jeg muligens var 3 uker på vei. 3 uker senere (idag) var jeg på ultralyd igjen for se om det har skjedd noe mer. Kun en plommesekk å se, men så ut som fostersekken har vokst noe. Han mente han kunne antyde noe som kunne se ut som et anlegg til et foster. Men det var så umulig for meg å se at jeg rett og slett har gitt opp håpet. Alt jeg kunne se var en nogenlunde rund fostersekk uten noe som helst (sett bortifra en liten prikk som skulle forestille plommesekken). 

Jeg er SÅ lei meg. Altså hva er sannsynligheten for 2 MA på rad da... Han satt opp en ny time neste uke for å se om hjertet kanskje slår da. Jeg forstår ingenting! I utgangspunktet skulle jeg ha vært 11 uker på vei nå! 

Noen som har opplevd dette ? Enten det har gått bra eller dårlig.  

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette høres ikke ut som en MA, men som BO. Blighted ovum.

Dessverre :(

Lykke til uansett. Håper at du blir godt fulgt opp!

Anonymous poster hash: 30ae5...3b5

Skrevet

Hei. Første gang jeg var gravid fikk jeg en skikkelig blødning. Dro på sykehuset, fikk ultralyd, men legen kunne ikke se noe liv. Fikk likevel beskjed om å komme tilbake en uke senere, og da var det jammen liv der inne. Dette selv om jeg visste nøyaktig når jeg måttet ha blitt gravid, likevel var jeg kortere på vei... Ønsker deg lykke til. Hva skjer forresten videre med deg? Ny oppfølging?

Skrevet

Og forresten, mener å huske at hjertet ikke vistes før i uke 8.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...