Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #1 Skrevet 29. september 2016 Kunne dere teste AMH hos fastlege? Min AMH er lav 11 (27 år) og jeg vil gjerne holde øye med den de neste årene ift hvor fort jeg må planlegge bran. Kan man bare teste dette hos fastlege? Anonymous poster hash: aaf95...4f4
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #2 Skrevet 29. september 2016 Jeg kunne ikke teste AMH-nivået hos fastlegen. Det var vel den eneste hormonsjekken jeg måtte til sykehus for å gjøre. Det hadde noe med at den måtte sendes til Rikshospitalet for å undersøkes der, og det måtte gjøres fra mitt nærmeste sykehus. Fastlegen sendte henvisning slik at jeg bare kunne stikke innom blodprøvetakinga på sykehuset. Anonymous poster hash: 70479...42a
Hannepålandet Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 Tror den prøven må fryses før den sendes.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #4 Skrevet 29. september 2016 Tok en hel haug med prøver på sykehuset over flere ganger. Anonymous poster hash: ef36d...731
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå