Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Kjøpte meg Fitbit charge2 for en drøy uke siden og er veldig fornøyd så langt. Hadde en Polar før, og synes helt klart fitbit er mye bedre. Likevel er jeg litt nervøs for feilmålinger, spesielt siden jeg nå seriøst har begynt på veien for å gå ned i vekt. Inne på appen har jeg lagt inn en innstilling som sier noe om hvor mange kalorier jeg kan spise i forhold til antallet jeg forbrenner dersom jeg skal gå ned så og så fort i vekt. Nå har jeg veid og målt alt jeg har puttet i meg, ned til den minste lille oljedråpe som jeg steker mat i, så jeg er rimelig sikker på at det jeg loggfører er korrekt. Men jeg synes at jeg skal spise så mye?! Nå er jeg ganske flink til å være aktiv, og i følge klokken går jeg i snitt ca 13 000 skritt hver dag og forbrenner i snitt ca 2700 kalorier (jogger eller går fort i motbakke hver dag + er generelt aktiv). Dermed vil appen ha meg til å spise ca 1900 kalorier pr dag, men det er jo faktisk ganske mye mat. Noen med erfaringer her? Anonymous poster hash: 3bf1a...c09
Anonym bruker Skrevet 20. oktober 2016 #2 Skrevet 20. oktober 2016 1900 bør du ha når du er såpass aktiv!! Det er viktig å legge seg på et nivå du kan bruke over lang tid, slik at du har nok energi og kroppen får nok næring. Du vil få en pen vektnedgang på 1900 når du bruker 2700 daglig! Kanskje du burde ligge enda høyere. Husk at du skal leve på dette nivået framover,og ikke plutselig hoppe opp til et høyere nivå senere, slik man gjør ved slankekurer 😊 Anonymous poster hash: 06eab...ad3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå