Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Noen med erfaring? Anonymous poster hash: 01e8c...603
Macillah Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Vi likte den veldig godt. mener den med alle bevegelsene. Ikke den nye vippestolen. Den var litt dyr og hadde nok ikke kjøpt den på nytt (med mindre babyen fikk kolikk)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #3 Skrevet 29. september 2016 Takk. Ja den jeg tenkte på. Hi Anonymous poster hash: 01e8c...603
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå