Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Jeg bruker mascara,foundation,litt farge på bryn og eyeliner.Har brukt eyeliner oppe og nede, men tynn strek....Nå kommer gutten min hjem to dager på rad fra barnehagen og sier at noen gutter synes jeg har så mye sminke på øynene...fikk litt vondt i meg....jeg jobber med sminke og synes selv ikke jeg oversminker meg, ikke noe porselensfjes, men kanskje de ikke er vant til at mødrene sminker seg...jeg vet ikke...hva ville dere gjort? Anonymous poster hash: f4693...7ad
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Forstår ikke helt hvordan du nådde den konklusjonen. For meg høres det bare ut som en observasjon og ikke en vurdering. Og om det så hadde vært det, hva så? Du må stå for den du er. Anonymous poster hash: 9f937...b18
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Husker jeg fikk kommentarer på sminken til moren min. Ble veldig lei meg, men så aldri noe for jeg var redd for å såre henne. Men jeg ønsket veldig at hun kunne la det være. Btw, foundation til daglig inkl farge på bryn ser porselensaktig ut, selv om man blir litt blind for det selv. Mye finere å være mer naturell. Anonymous poster hash: 18e74...9f5
Elsker livet Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Jeg ville enten fortsatt å sminke meg slik jeg trives med, eller så hadde jeg hørt med noen andre enn barnehagegutter om det muligens var en felles oppfatning at jeg hadde litt for heavy øyesminke til hverdags. Hadde svaret vært ja, hadde jeg vurdert det derfra.
Berta_78 Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Hadde ikke tatt stylingtips fra 4-5 år gamle gutter, gitt.
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Hadde ikke tatt stylingtips fra 4-5 år gamle gutter, gitt. Som jeg skulle sagt det selv Anonymous poster hash: 57b54...9c9
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Hehe stylingstips fra barn😂Uff ja, nei jeg får droppe linern litt kanskje....men selv om jeg har foundation ser det naturlig ut, har fregner også som synes.... Anonymous poster hash: f4693...7ad
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 Barn mener jo ikke noe vondt med det de sier, de observerer og forteller sannheten it ifra det de ser og forstår, likevel ville jeg nok tatt det litt til meg. Du jobber med sminke? Min erfaring er at de som jobber med sminke bruker ansiktet sitt som lerret. Selv får jeg sjokk Når jeg går i en kicks forretning og ser de som jobber der. Skal jeg ta imot sminketips fra noen som ser ut som har konkurranse i p kline mest mulig dritt i trynet sitt, liksom? De ser jo ut som klovner hele gjengen! Anonymous poster hash: b016d...f36
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Om jeg skulle hørt på 5 åringen her hadde jeg hatt strutteskjørt fra dukkekroken, glittersko, palmedult på hode med tiara når jeg gikk på jobb. 😂 Såååe, du får ta det med ei klype salt. 😉 Men mange ganger ser jeg folk ha altfor mye sminke, som sier "Jeg bruker nesten ingen sminke, litt sånn og sånn så er jeg klar" Av erfaring så ser jeg at lyset inne på frisørsalonger og parfymeri er av sånn type at nesten sminken forsvinner. En gang hadde jeg tatt på en god del sminke siden jeg skulle på fest, lett sotede øyner. Skulle til frisøren for å fikse håret og når jeg kom inn og satte meg så fikk jeg nesten sjokk, for jeg såg nesten helt "normal" ut. Så kan hende at ditt lys og på jobben er av slik type, mens når du går ut så ser du sparklet ut. Og eyeliner, sort er faktisk veldig hardt i et ansikt om du bruker det. Jeg bruker heller brun, mye penere og mer naturlig. En tynn sort strek er ikke pent. Duse den ut litt er mer naturlig. Anonymous poster hash: 6e5ac...0f0
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #10 Skrevet 29. september 2016 Om jeg skulle hørt på 5 åringen her hadde jeg hatt strutteskjørt fra dukkekroken, glittersko, palmedult på hode med tiara når jeg gikk på jobb. 😂 Såååe, du får ta det med ei klype salt. 😉 Men mange ganger ser jeg folk ha altfor mye sminke, som sier "Jeg bruker nesten ingen sminke, litt sånn og sånn så er jeg klar" Av erfaring så ser jeg at lyset inne på frisørsalonger og parfymeri er av sånn type at nesten sminken forsvinner. En gang hadde jeg tatt på en god del sminke siden jeg skulle på fest, lett sotede øyner. Skulle til frisøren for å fikse håret og når jeg kom inn og satte meg så fikk jeg nesten sjokk, for jeg såg nesten helt "normal" ut. Så kan hende at ditt lys og på jobben er av slik type, mens når du går ut så ser du sparklet ut. Og eyeliner, sort er faktisk veldig hardt i et ansikt om du bruker det. Jeg bruker heller brun, mye penere og mer naturlig. En tynn sort strek er ikke pent. Duse den ut litt er mer naturlig. Anonymous poster hash: 6e5ac...0f0 I tillegg, en tynn strek nede er heller ikke pent. Bruk heller duset eyeliner oppe, litt dempet brun øyenskygge langs kanten nede. Da blir ikke øynene så harde. Men siden du jobber med sminke så ser du det vel selv også? Less is more Anonymous poster hash: 6e5ac...0f0
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #11 Skrevet 29. september 2016 Høres ut som mye til hverdags. Mer som festsminke. Anonymous poster hash: 72e63...d39
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #12 Skrevet 29. september 2016 Jeg bruker selv litt mye sminke i hverdagen og bryr meg ikke om hva andre sier. De guttene har vel mødre som ikke bruker sminke, ikke bry deg om hva de sier Anonymous poster hash: c1f5d...fbd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå