Gå til innhold

Dere som har vaskehjelp..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stort hus har dere? hva gjør vaskehjelpen? Hvor ofte? pris?

 

 

Vi har tre barn, der minste har kolikk, så da har mannen funnet ut at jeg trenger vaskehjelp, for å slippe å tenke på den delen.. Jeg vet ikke helt om jeg skal bli fornærmet elle glad.. Jeg klarer jo å vaske liksom, men hadde vært deilig å ikke stresse med det.. Samtidig er jeg jo hjemme, men vi får se.



Anonymous poster hash: bd7d7...82f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun vasker hovedetasjen (kjøkken, to stuer, gjestedo, gang) to ganger i mnd. Betaler 1000,- i måneden for dette.

 

 

Anonymous poster hash: 618a7...0a9

Skrevet

Betalte 1600 kr i mnd. Da vasket to personer 1 time annenhver uke. De vasket hele leil., 100 kvm. Måtte jo vaske litt selv innimellom, men da kunne jeg liksom la være å støvsuge under senga og la det flyte litt. Men måtte rydde skikkelig nøye dagen før de kom da, så det ble litt stress over det likevel. Vi hadde det kun en periode hvor jeg var sykemeldt, så jeg var jo hjemme mens de var her, det var litt styr egentlig. Følte meg i veien og de kom ikke alltid når de skulle o.l.

 

Anonymous poster hash: abb51...7d8

Skrevet

Ja, det er jo det. Hvor skal jeg gjøre av meg når de er her.. Føler meg litt lat om vi skal ha hushjelp. Men hadde jo kun vært nå og til ting er litt enklere med baby.



Anonymous poster hash: bd7d7...82f
Skrevet

Vasker gulv, tørker støv, vasker badene. Ca 210 kvadrat. Hun vasker annenhver uke. Betaler kr 1700 pr gang, dette er hvitt (via byrå). Vil tro de som har svart over har svart vaskehjelp.

 

Anonymous poster hash: 42bc7...a5d

Skrevet

Hehe må le, HAN har funnet på at DU trenger vaskehjelp? Ærlig talt, han er ansvarlig for minst halvparten. Det er DERE som trenger vaskehjelp.

Skrevet

 

Ja, det er jo det. Hvor skal jeg gjøre av meg når de er her.. Føler meg litt lat om vi skal ha hushjelp. Men hadde jo kun vært nå og til ting er litt enklere med baby.

 

Anonymous poster hash: bd7d7...82f

Du kan ta med baby og besøke noen, kafe/shopping, laaaaaang trilletur med medbragt mat og kaffe, du kan dra i barseltreff, eller du kan lage deres eget rede på soverommet mens hun holder på ☺

 

 

Anonymous poster hash: 36b84...f08

Skrevet

Vasker gulv, tørker støv, vasker badene. Ca 210 kvadrat. Hun vasker annenhver uke. Betaler kr 1700 pr gang, dette er hvitt (via byrå). Vil tro de som har svart over har svart vaskehjelp.

 

Anonymous poster hash: 42bc7...a5d

 

1250,-  i måneden, pluss moms. 200,- timen. 5 timer da, fordelt på to ganger. Pluss moms. Jeg vil tenke du har dyrt byrå...

 

Anonymous poster hash: 235ec...590

Skrevet

 

1250,-  i måneden, pluss moms. 200,- timen. 5 timer da, fordelt på to ganger. Pluss moms. Jeg vil tenke du har dyrt byrå...

 

Anonymous poster hash: 235ec...590

 

Hvis du betaler 200 kroner timen, så kan du jo lure på hvor mye den som vasker hos deg får i timen

 

Anonymous poster hash: 42be4...d9c

Skrevet

Hus på 150 m2

Betaler 1500kr i mnd

 

Har 2 bad, vaskerom, 2 stuer og 4 sov

 

 

 

Det er såååå verd det!

 

Anonymous poster hash: e1fc5...291

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...