Gå til innhold

Hva feiler det meg? (Sykdom)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i hele dag følt meg hoven i øynene, som om det er mye trykk i hodet. Har også litt hodepine (sliter med migrene) og er svimmel. Jeg sliter med angst også, kan det rett og slett være angsten som gjør meg hoven i øynene? Føles som sagt som om jeg står på hodet eller noe, nesten, du vet.. det trykker på øynene. Jeg har holdt på å få angstanfall idag. Slet mye istad rundt kl 16-18 og måtte ut og gå tur for å roe meg ned. Kan det bare være det? 

Anonymous poster hash: 270ec...927
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt noe influensa lignende greia akkurat og jeg ble veldig hoven rundt øynene. Særdeles merkelig virus, var svindårlig

Anonymous poster hash: e72e3...a37
Skrevet

Takk for svar. Kan selvsagt være bihulebetennelse, har mistenkt at jeg sliter endel med det. At hodepinen også kan komme av det, har litt trange neseganger og er mye tett i nesen :( 

Skrevet

Jeg har hatt noe influensa lignende greia akkurat og jeg ble veldig hoven rundt øynene. Særdeles merkelig virus, var svindårlig

Anonymous poster hash: e72e3...a37

Andre symptomer? Har ikke feber, men er trøtt, slapp og ja.. hoven rundt øynene. Føles ut som jeg akkurat har grått. Ser ikke hoven ut, men kjenner det trykker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...