Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Jeg har i hele dag følt meg hoven i øynene, som om det er mye trykk i hodet. Har også litt hodepine (sliter med migrene) og er svimmel. Jeg sliter med angst også, kan det rett og slett være angsten som gjør meg hoven i øynene? Føles som sagt som om jeg står på hodet eller noe, nesten, du vet.. det trykker på øynene. Jeg har holdt på å få angstanfall idag. Slet mye istad rundt kl 16-18 og måtte ut og gå tur for å roe meg ned. Kan det bare være det? Anonymous poster hash: 270ec...927
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Jeg har hatt noe influensa lignende greia akkurat og jeg ble veldig hoven rundt øynene. Særdeles merkelig virus, var svindårlig Anonymous poster hash: e72e3...a37
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Takk for svar. Kan selvsagt være bihulebetennelse, har mistenkt at jeg sliter endel med det. At hodepinen også kan komme av det, har litt trange neseganger og er mye tett i nesen Anonymous poster hash: 270ec...927
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Jeg har hatt noe influensa lignende greia akkurat og jeg ble veldig hoven rundt øynene. Særdeles merkelig virus, var svindårlig Anonymous poster hash: e72e3...a37 Andre symptomer? Har ikke feber, men er trøtt, slapp og ja.. hoven rundt øynene. Føles ut som jeg akkurat har grått. Ser ikke hoven ut, men kjenner det trykker Anonymous poster hash: 270ec...927
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå