Gå til innhold

å få Eggeløsning ved fullamming...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har blitt gravid 2 ganger på p-pillen, og gravid en dag etter ppilleslutt mens vi hoppet av i svingen. Nå fullammer jeg mitt minste barn, hun er 10 uker gammel og nå har jeg jo såklart fått mensen.. Det betyr at jeg hadde eggeløsning 8 uker etter hun ble født. Renselsen min varte i 8 uker, så eggeløsningen kom vel med en gang renselsen var ferdig... Hvordan er det mulig å få eggeløsning mens jeg går på ppille, med en gang etter ppilleslutt og så med en gang etter renselse etter fødsel mens jeg fullammer... Hva er sjansen for dette :(

Anonymous poster hash: f6441...eb7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har blitt gravid 2 ganger på p-pillen, og gravid en dag etter ppilleslutt mens vi hoppet av i svingen. Nå fullammer jeg mitt minste barn, hun er 10 uker gammel og nå har jeg jo såklart fått mensen.. Det betyr at jeg hadde eggeløsning 8 uker etter hun ble født. Renselsen min varte i 8 uker, så eggeløsningen kom vel med en gang renselsen var ferdig... Hvordan er det mulig å få eggeløsning mens jeg går på ppille, med en gang etter ppilleslutt og så med en gang etter renselse etter fødsel mens jeg fullammer... Hva er sjansen for dette :(

Samme skjedde meg. Bare Begyn på prev og be typen kutte strengen. Blitt gravid på p piller, hoppe av i svingen og første forsøk. Fikk mensen tilbake alle tre gangene etter 2 mnd, fullamming. Noen er mer fruktbare enn andre;-)

Anonymous poster hash: 38ced...c28

Skrevet

Jeg er også sånn. Veldig fruktbar. Da jeg ble gravid på p-piller ( nok en gang), ganske kort tid etter å ha operert bort en eggleder, ristet gynekologen på hodet. UL viste nemlig at en diger muskelknute i livmoren dekket åpningen. Han forstod ikke hvordan det var fysisk mulig å bli gravid når han så tilstanden min. Han kalte fosteret Jesusbarnet 😂

Er heller aldri noe som heter sikre perioder hos meg. Jeg har også nemlig blitt gravid siste dag i mens..

Vi har fire barn og skal ikke ha flere. P-piller funker ikke og kroppen støter fra seg spiral. Mannen tror visst han er katt, og nekter å kutte strengen, så her er det ganske tørke for tiden... Eller så går det i kondom og angrepille. Tør ikke kondom alene.

Skrevet

Ja, ikke for å være slem, men det er på en måte godt å se at det er fler som har det slik, så takk for svar :) jeg skal få satt inn spiral om to uker, og vi har ikke tatt sjansen på å ha sex etter fødsel i tilfelle jeg skulle få eggeløsning før jeg får inn spiralen. Nå er jeg glad for valget vi tok, ellers hadde det nok blitt to tette. Så kroppen din støtet ut spiralen? Det har jeg aldri hørt om før. Får håpe ikke kroppen min støter ut spiralen. HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...