Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 Vi bytter litt på da. Men jeg kjenner at det er mer irriterende de dagene han lager middag. I dag "lager" han fiskegrateng, kl er straks 18 og ingen har fått middag enda. Forrige uke brukte han 2 timer på pølse i lompe. Altså...må det ta så jævla lang tid å lage noe så enkelt? Hva driver han med på kjøkkenet? Vi sulter ihjel her vi sitter..!! Anonymous poster hash: 40977...4bd
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Mannen lager egentlig ganske grei mat, men han "glemmer" svært ofte noe grønt. Det er veldig ofte kun kjøtt/fisk og potet/pasta/ris. Anonymous poster hash: ca06e...04a
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Samboer her også kan bruke lang tid på middag. Og de dagene jeg jobber kveld å han må fore ungene så ender han alltid opp med fks pølser i brød/lompe, grandiosa, sodd sånn superenkelt . Ungene er fornøyde da 😛 Anonymous poster hash: a0bee...0d2
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Her er mannen kjempeflink til å lage mat og han bruker ikke så lang tid heller. Men herre Jesus hvordan kjøkkenet ser ut etterpå... 😂😱😭 Anonymous poster hash: 0f52a...0f0
TPK Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Mannen min er virkelig flink å lage mat, men han gidder aldri! Altså han lager til jul, selskaper o.l, men hvis han skal lage noe til hverdags må jeg planlegge, kjøpe inn, legge det klart, helst med oppskrift! Og kjøkkenet ser helt bombet ut etterpå. Må han ordne alt selv blir det Grandis eller pølser liksom. Så jeg lager stort sett all maten... Men er egentlig fornøyd med det,jeg liker å vite h a jeg får i meg (mannen mener også at alt må stekes i 200 g smør, til og med bacon!)
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Skal han lage middag, blir det som regel en torogryterett med ris, pølse og potetstappe eller kjøpt fiskegrateng 😩 Kan faktisk ikke huske at han har laget noe som helst annet. Anonymous poster hash: bdc2c...b8f
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #7 Skrevet 28. september 2016 Mannen lager egentlig ganske grei mat, men han "glemmer" svært ofte noe grønt. Det er veldig ofte kun kjøtt/fisk og potet/pasta/ris. Anonymous poster hash: ca06e...04a Samme her.. Jeg kaller det mannfolkmiddag, kjøtt potet og saus! Klarer ikke å spise middag uten noe grønt! Anonymous poster hash: fbae7...41d
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #8 Skrevet 28. september 2016 Jeg er heldig ser jeg Min mann er såå flink, og elsker å diske opp med gode retter. Han er veldig på at det skal være hjemmelagd! Jeg er vokst opp omtrent på toro og andre raske middager, så jeg har heldigvis fått litt inspirasjon hos han. Men det er som regel jeg som lager maten på hverdagene, og da blir det ofte littegrann toro inni bildet Også tar han helgemiddagene, som lasagne, biff stroganoff, og andre deeeilige ting som har eg dyktig på, og jeg ikke har tolmodighet til Han er også slik som noen nevnte over her, glad i å steike i mye smør osv, bruker kremfløte i maten.. Men det går fint i helgene Anonymous poster hash: 63471...632
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #9 Skrevet 28. september 2016 Jeg har også en sånn supertreig fyr, blir ikke mat før langt på kveld! For det første tar han en evighet på å komme i gang (skal bare, skal bare...), for det andre er han aalt for omstendig (bruker vekt og måler på grammet etc.). Han lager forsåvidt ok mat, men det nytter ikke i hverdagen iallfall - knapt i helgen, med utålmodige og sultne unger med dertil humør. Han er også sånn som ikke tenker på grønnsaker, men blitt litt bedre etter jeg kom inn i bildet da. Anonymous poster hash: c5809...a8b
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #10 Skrevet 28. september 2016 Samme her.. Jeg kaller det mannfolkmiddag, kjøtt potet og saus! Klarer ikke å spise middag uten noe grønt! Anonymous poster hash: fbae7...41d Samme her òg! Hvis han disker opp med noen biter med paprika ved siden av føler han seg flink! Anonymous poster hash: 070f0...fe5
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #11 Skrevet 28. september 2016 Vi bytter litt på da. Men jeg kjenner at det er mer irriterende de dagene han lager middag. I dag "lager" han fiskegrateng, kl er straks 18 og ingen har fått middag enda. Forrige uke brukte han 2 timer på pølse i lompe. Altså...må det ta så jævla lang tid å lage noe så enkelt? Hva driver han med på kjøkkenet? Vi sulter ihjel her vi sitter..!! Anonymous poster hash: 40977...4bd Jøss. Da er han jo enten sterkt utviklingshemma - eller bare lat. Anonymous poster hash: 66a83...435
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #12 Skrevet 28. september 2016 Jøss. Da er han jo enten sterkt utviklingshemma - eller bare lat. Anonymous poster hash: 66a83...435 Mest sannsynlig lat Han prøver sikkert å irritere HI sånn at han slipper å lage noe mer middag Anonymous poster hash: 5ac26...09d
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #13 Skrevet 29. september 2016 Her er mannen kjempeflink til å lage mat og han bruker ikke så lang tid heller. Men herre Jesus hvordan kjøkkenet ser ut etterpå... 😂😱😭 Anonymous poster hash: 0f52a...0f0 Haha samme her. Kjempegod, sunn middag. Men kjøkkenet ser mildt sagt jævlig ut😂 Jeg pleier liksom rydde og kaste imens jeg holder på. Når han har vært ser det ut som han kaster alt opp i lufta og ser hva som lander i gryta. Men maten er nå i hvert fall bra😏 Anonymous poster hash: 665e5...d73
Førstemann Skrevet 29. september 2016 #14 Skrevet 29. september 2016 Min er kjempeflink til å lage mat, kan lage de mest smakfulle ting av innhold i kjøleskapet uten å planlegge, noe jeg aldri ville fått til. Han rydder til og med etter seg mens han lager mat. Når vi har spist derimot, er det nok jeg som må ta over. Han påstår at han gjør det også, men det står alltid igjen litt og han har aldri vasket bord og benker. Pga logistikk i hverdagen og avstand til jobb, er det dessverre allikevel jeg som oftest lager maten her i huset.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #15 Skrevet 29. september 2016 Okei - jeg kan ikke klage. Eneste "feilen" her i huset er at han glemmer å sjekke fryseren for kjøtt/fisk kjøpt på tilbud og handler inn alt den dagen han skal lage..... hehe Anonymous poster hash: 1c5ca...fcb
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #16 Skrevet 29. september 2016 Mest sannsynlig lat Han prøver sikkert å irritere HI sånn at han slipper å lage noe mer middag Anonymous poster hash: 5ac26...09d Ikke uvanlig strategi... Anonymous poster hash: 3cd73...e84
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #17 Skrevet 29. september 2016 Mannen min lager alle hverdagsmiddagene og han er flink! Kjøkkenet ser i overkant rotete ut etterpå. Men han håndterer lekser med eldste og underholdning med de to minste samtidig med middagslagingen, så jeg klager ikke. Anonymous poster hash: 3cd73...e84
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #18 Skrevet 29. september 2016 Jeg må mase eller legge frem matvarene for at han skal lage. Har også matkasse, så det er ikke SÅ vanskelig. Og jammen må han ikke få hjelp til det meste også. Han er flink til å si at "det er så koselig å gjøre det sammen" når han lager, men når jeg lager er det ikke noe tilbud om hjelp. Flink til å rydde da, i hele huset 😊 Anonymous poster hash: c9cec...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå