Gå til innhold

Er dette OK betaling til barnevakt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til en jente i 10'ende klasse som skal passe. Fra ca 18-24 på lørdag. Vi skal selv legge barna før vi drar i selskap og ordner med litt mat, snop og brus.. + 500 kr. Er det bra tror dere? For to sovende barn. 

Anonymous poster hash: 34122...081
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres veldig bra ut.

Anonymous poster hash: d077c...df2

Skrevet

Det høres bra ut. 👍🏻 vi betalte nettopp 600 kr til 6 timer barnevakt, men det innebar også legging og noe seinere hjem. Pizza, brus og litt snacks/snop var inkl.

Anonymous poster hash: 58176...58c

Skrevet

Jeg lurer på det samme!

Så 100 kr timen kan være ok?

8-11 uten legging!

Anonymous poster hash: c2ccc...676

Skrevet

Jeg lurer på det samme!

Så 100 kr timen kan være ok?

8-11 uten legging!

Anonymous poster hash: c2ccc...676

Ja, det er mer enn nok. 👍🏻 hun får flatt 100 kr timen om de er våkne, må legges eller om de sover. Da har hun og lyst å komme å passe på kvelder der hun egentlig selv vil ut å være med venner. 😉

Anonymous poster hash: 58176...58c

Skrevet

Imponert over at du klarer å legge barna så tidlig som kl 18 😮😋

Anonymous poster hash: a3ab0...a17

Skrevet

100kr timen hadde jeg gitt ,så 600 da

Skrevet

Legger de seg så tidlig??

Anonymous poster hash: dd252...b00
Skrevet

Imponert over at du klarer å legge barna så tidlig som kl 18 😮😋

Anonymous poster hash: a3ab0...a17

Tenkte jeg også.. må da være under skolealder disse barna??

Anonymous poster hash: f0e66...9a0

Skrevet

Herlighet, så mye dere gir😳Her får barnevakten 400 kr, sitter fra kl 19.30 (når ungene er i seng) til morgenen etterpå. Får potetgull og brus (og evt pizza dersom hun vil også). Og stiller hver gang vi spør, så hun må være fornøyd. Tar de til og med et par timer om morgenen. Skal sies at hun er 16 år og tanta deres da

Anonymous poster hash: f8879...156

Skrevet

Herlighet, så mye dere girHer får barnevakten 400 kr, sitter fra kl 19.30 (når ungene er i seng) til morgenen etterpå. Får potetgull og brus (og evt pizza dersom hun vil også). Og stiller hver gang vi spør, så hun må være fornøyd. Tar de til og med et par timer om morgenen. Skal sies at hun er 16 år og tanta deres da

Anonymous poster hash: f8879...156

Oi, jeg betaler ikke tanter i det hele tatt jeg, hverken hun på 14 eller hun på 25. Regner heller med å gjengjelde tjenesten når de får barn selv. :P

Anonymous poster hash: 18363...086

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg ville gitt 400 kroner, så jeg synes 500 er bra betalt😊

Skrevet

Syns det er veldig bra. Eg fekk 200kr for ein heil kveld + natt. Då var eg 15/16.

Anonymous poster hash: f8055...50f

Skrevet

Oi, jeg betaler ikke tanter i det hele tatt jeg, hverken hun på 14 eller hun på 25. Regner heller med å gjengjelde tjenesten når de får barn selv. :P

Anonymous poster hash: 18363...086

Jeg må si at jeg synes dere er kjipe om dere ikke gir litt til en 14-åring som er barnevakt selv om det er tante. At du som voksen stiller opp når hun får barn er noe annet.

Jeg satt barnevakt for min kusine da jeg var i tenårene. Synes det var kjekt, men satte pris på betaling. Dette er over 20 år siden og jeg fikk da 200,- for å legge to barn, sove over og stå opp med dem på morgenen så foreldrene fikk sove ut.

Anonymous poster hash: 5af5e...431

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...