Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #1 Skrevet 28. september 2016 I morges spiste jeg to brødskiver. Helt greit.. Så var det is i frysern og det spiste jeg også. Tress is fra boksen,heldigvis bare litt rester. Var på butikken litt senere og da kjøpte jeg en skillingsbolle og en lettbrus. Og nå et par tørre knekkebrød med ost. Får så j*vla dårlig samvittighet av drittmat, må skjerpe meg. Følte meg kvalm og ekkel etter bolla. Igår spiste jeg sunt, fisk og grønnsaker og grove knekkebrød ellers. Prøver å gå ned 6 kilo, men det er sinnsykt vanskelig med null selvkontroll.. Full skjerpings resten av dagen Anonymous poster hash: b3a9f...f2a
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Problemet med sunn mat er at det krever en del tid og kunnskap. Er man en travel småbarnsmor som har fått hjernen erstattet med bomull så er det fort gjort å leve på boller, sjokolade, brødskive med enkelt pålegg og ferdigmiddager/halvfabrikat Anonymous poster hash: 8720b...308
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Drikk te med melk, da stapper du i deg noe uten at det har noe å si (i tillegg til å døyve sultfølelsen). Ha en liten boks med renskede gulrøtter, kålrot og blomkål (eller andre grønnsaker)med deg, og knask på det. Drikk vann. Lær deg å sette pris på sultfølelsen, husk at det er ikke farlig å være sulten. Anonymous poster hash: 1cb04...f5c
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Problemet med sunn mat er at det krever en del tid og kunnskap. Er man en travel småbarnsmor som har fått hjernen erstattet med bomull så er det fort gjort å leve på boller, sjokolade, brødskive med enkelt pålegg og ferdigmiddager/halvfabrikat Anonymous poster hash: 8720b...308 Hjernen erstattet med bomull? Hehe.. Ja, jeg er nok en slik travel og stressa mamma. Har byttet ut mesteparten av brød med knekkebrød, spiser omtrent aldri brødskiver mer - men idag var et unntak. Magen er forøvrig også blitt bedre. Til lunsj prøver jeg heller å spise for eksempel salater, omelett eller wokgrønnsaker med litt magert kjøtt i. Jobber mye sent, og lager da egne middager og tar med på jobb - eller spiser suppe eller lignende. Jeg har skjerpet meg med trening og prøver hvertfall trene minimum 3 ganger i uka. Har jobb, studier og to små barn - så føler livet er stressende akkurat nå, deretter stapper jeg i meg ting som ikke er sunt så angrer jeg etterpå... Anonymous poster hash: b3a9f...f2a
Chupa chups Skrevet 28. september 2016 #5 Skrevet 28. september 2016 Jeg tenker at den bollen og lettbrusen kunne enkelt ha blitt erstattet med Bris og en banan. Jeg kjøper aldri noe slags brus, og alltid banan eller pære når jeg er sulten. Viljestyrke blir til gode vaner etter hvert, skal du se!
Gjest Antarctica Skrevet 28. september 2016 #6 Skrevet 28. september 2016 Oj, dette er en diagnose i min verden. Å piske seg selv etter én bolle er jo ikke friskt.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #7 Skrevet 29. september 2016 Hva er galt med brødskiver? Anonymous poster hash: 7ca44...660
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #8 Skrevet 29. september 2016 Hva er galt med brødskiver? Anonymous poster hash: 7ca44...660 Glykemisk indeks gjør det til galskap å spise noe som helst med korn i seg. Det er som å spise rent sukker rett ut av posen. Anonymous poster hash: 6a1f7...ac3
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #9 Skrevet 29. september 2016 Glykemisk indeks gjør det til galskap å spise noe som helst med korn i seg. Det er som å spise rent sukker rett ut av posen. Anonymous poster hash: 6a1f7...ac3 Tja, nå inneholder jo korn en del mer næringsstoffer enn det korn gjør... Så sammenligningen er litt søkt. Korn er så mye mer enn (lyst) brød. Anonymous poster hash: 0d021...be8
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #10 Skrevet 29. september 2016 Tja, nå inneholder jo korn en del mer næringsstoffer enn det korn gjør... Så sammenligningen er litt søkt. Korn er så mye mer enn (lyst) brød. Anonymous poster hash: 0d021...be8 Jeg tror det var ironisk ment.... Anonymous poster hash: 0a2c0...bdd
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #11 Skrevet 29. september 2016 Drikk te med melk, da stapper du i deg noe uten at det har noe å si (i tillegg til å døyve sultfølelsen). Ha en liten boks med renskede gulrøtter, kålrot og blomkål (eller andre grønnsaker)med deg, og knask på det. Drikk vann. Lær deg å sette pris på sultfølelsen, husk at det er ikke farlig å være sulten. Anonymous poster hash: 1cb04...f5c Lær deg å sett pris på sulten??! Stapper i deg te med melk? Har du gått på pro-anna kurs eller? Slapp litt av i himmelens navn. Lær deg heller å sett pris på de seks kiloene du mener du har for mye av... Anonymous poster hash: e0a46...7b8
Anonym bruker Skrevet 29. september 2016 #12 Skrevet 29. september 2016 Glykemisk indeks gjør det til galskap å spise noe som helst med korn i seg. Det er som å spise rent sukker rett ut av posen. Anonymous poster hash: 6a1f7...ac3 Herre Jesus, det der er ikke sant. Spiser du grove kornprodukter er det gode greier. Anonymous poster hash: 5c7c2...c0e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå