Gå til innhold

Hva liker deres snart 2 åring å leke med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini leker svært lite for tiden, virker ikke som så mye av det vi har fenger lenger. Nå er det lenge siden jeg har kjøpt leker da. Men han liker ikke biler, leker igrunn mest med ball eller ballonger, og kjører innimellom rundt på gåbilen sin. Ellers liker han å stable plastkopper i kjøkkenskuffen:)) Duplo fenger ikke enda...Mamma er den som fenger mest:) Skal helst henge i buksa mi hele dagen:)

Nå har han snart bursdag, så jeg tenkte at jeg må få litt tips? Hva liker deres å leke med? 

Anonymous poster hash: e1e33...044
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min ble 2 for to uker siden. Han er glad i å leke med togbane, bilbane, lese bøker og har blitt litt interessert i søsterens dukkehus i de siste ukene 😊

Anonymous poster hash: aa4d8...1a5

Skrevet

Min har helt dilla på togbane (fylte to i sommer, men toginteressen har vart siden noen måneder før han ble 2). Ellers er bøker, plastelina, bilgarasje, sykkel osv spennende

Skrevet

Gårdsdyr, biler, lydbok for voksne med fuglelyder (helt hekta) og så har hun et kassaapparat med lekepenger hun styrer voldsomt med. Og så har hun en stor tavle på bein som hun elsker å tegne på.

I tillegg leker hun med alt hun klarer å naske med seg fra storesøster sitt rom, det er alt gøy.

Anonymous poster hash: e26f0...16a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...