Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Har blitt satt på progynova (østrogen) før oppstart av sprøyter for egguttak til prøverør. Dette for å time syklusen. Startet opp med progynova på syklusdag 22 og skal starte med sprøyter på dag 33. Dette var visst helt ny metode og kom fra gode resultater fra Danmark. Ny prosedyre for å time syklus/mens/slimhinne. Det jeg lurer på er om det er noen andre som har blitt satt på denne fremgangsmåten? Dere skjønner, nå er jeg på syklusdag 31 og har fått blodslim og følelsen av å "eksplodere" i menstruasjon der nede.... Virker ikke som det funker? Har forøvrig hatt vellykket prøverør før men da med annerledes opplegg, så er derfor jeg lurer sånn.. Fikk også beskjed om at det var OK å få litt blødninger etter 3 første dagene, men liker ikke denne følelsen av å eksplodere, og er redd forsøket går i vask?? Noen? :-) Anonymous poster hash: a45bd...6b3
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Dette er altså IKKE fryseforsøk, men fersk. På dag 33 skal jeg slutte med progynova, så gå på puregon i 7 dager ++ og orgalutran etterhvert, så ovitrelle, lutinus og så egguttak. Hi Anonymous poster hash: a45bd...6b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå