Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Noen som har opplevd det? Jeg er gravid og det ene barnet mitt har femte barnesykdom. Er jo en sjanse for å ha blitt smitta, skal ta blodprøve for å se om jeg har hatt det. Men hva om jeg ikke har det? Hva skjer da? Anonymous poster hash: 195e4...bcf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #2 Skrevet 28. september 2016 Ingen? Anonymous poster hash: 195e4...bcf
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Jeg (og legen) var ganske sikker på at ene barnet mitt hadde det da jeg var gravid sist. Siden jeg hadde mistet to ganger før tok jeg ingen sjanser og flyttet til mine foreldre en uke. Nå var det heldigvis ikke den sykdommen, men det fikk vi ikke vite før etterpå. Anonymous poster hash: f3347...ba4
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #4 Skrevet 28. september 2016 Min ligger i senga med meg hver natt og tar jo opptil 14 dager før utslettet kommer så var smittsom for 1,5 uke siden, visste ikke da at det var det. Så litt forsent å bo en annen plass nå :/ får håpe svaret på blodprøven er bra. Har mista 4 ganger. Anonymous poster hash: 195e4...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå