Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Noen som i det store og det hele har det bra sammen med partneren sin men som booster forholdet med litt terapi? Vi skal til med du nå. Vi ønsker å lære oss å bli bedre på å kommunisere med hverandre blant annet. Jeg bare lurer på hvordan det er Anonymous poster hash: 44fe3...79e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Å, så lurt! Dette burde flere gjøre. Jeg og mannen har ikke booster med terapeut eller par-kurs, men vi har noe vi kaller "evaluering". Da skal vi sette av en hel aften bare til oss to. Så skal vi snakke om hvordan det går i forholdet, hvordan vi har det, hva vi kan bli bedre til, hva vi savner. Det har kommet fram mye nyttig! Mannen min har selv klart å foreslå at han skal drikke mindre, fordi han ser at det irriterer meg. Og jeg har lovet å være mer hjemme og prioritere tid med ham, noe som krever både planlegging og oppfølging. Hardt for en spontan og sosial arbeidsnarkoman som meg. Lykke til! Anonymous poster hash: 6dc23...ad8
Anonym bruker Skrevet 28. september 2016 #3 Skrevet 28. september 2016 Hei! Takk for svar... Høres lurt ut det dere gjør også. Jeg håper vi kan få noen verktøy slik at vi kan gjøre det samme. Tror det kan være litt lurt å få litt hjelp med kommunikasjonen først. Vi kan bli ganske så barnslige mot hverandre noen ganger. Anonymous poster hash: 44fe3...79e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå