Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Min kollega som jeg samarbeider tett med er veldig opptatt av å skryte av seg selv. Egentlig med rette siden hun er veldig erfaren og flink, derfor kan jeg også godt skryte av henne, men det blir såpass mye at jeg og andre reagerer. Det rare er bare at når jeg glimter til og kommer med et godt poeng eller forteller noe hun ikke vet, så virker hun ikke særlig interessert. Hun bare sier noe sånt som "å ja, sier du det", og ferdig med det. Og alt det der er helt greit nok! MEN - noen timer eller dager senere, kan jeg høre at hun forteller videre det jeg har sagt. Og da er det aldri "XXX (altså meg) fortalte/foreslo/mente at", hun sier feks bare "jeg har hørt at". Hun gir meg rett og slett aldri kred for noe, selv om hun tydeligvis synes det er interessant nok til å gjenfortelle til andre. Er det litt rart? Anonymous poster hash: 1a595...fce
sug lut Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Det er hun som taper mest på det, det er så gjennomskuelig at du nok ikke er den eneste som reagerer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå