Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Trenger inspirasjon til alle jeg kjenner, så bare kjør på 😜😄 Anonymous poster hash: 709a8...5bc
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Til min bror kjøper jeg noe fra Alphageek.no. Nieser får ull fra salg og spill fra bokhandel. Guttene våre tror jeg får nye ski. Anonymous poster hash: d6af8...755
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Mummitrollet bakeform til mamma Nintendo wi-u til oss (meg og mannen 😛) fra nissen. Skal strikke gensere og luer til nevøene mine, og så skal de få Lego eller playmobil i tillegg. (De er 3,4 og 5 år) Pappa skal få en eller annen duppedings, spiller ingen rolle hva de er, bare det kan bygges,styres eller programmeres 😊 Søsteren min skal få klær, hun er 12år. Skal kjøpe noen venninnegaver også, tror det blir kaffe/sjokolade/te/krydder gavepose som jeg setter sammen så det passer akkurat den venninnen. Sønnen min skal få Lego, Bøker, klær, og et nettbrett. Han er straks 4 år. Anonymous poster hash: 1f417...80c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Kjøpt nesten alle gavene på www.barerips.no i år jeg 😂 Har termin rett før jul så tidlig ute i år! Anonymous poster hash: a80cf...60b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Tanter og onkler, og søskenbarn med mann får hjemmestrikket mariusvotter. Foreldre får kalender med bilder av barna Oldeforeldre får bildehefte med bilder av barna i året som har gått. Bhg barn får fleecesett fra Coop, var nettopp tilbud 129,- pr sett. Tantebarn får bøker av Roald Dahl, også på tilbud ark,79,- pr bok. Anonymous poster hash: 80f37...6e5
februarprins2013 Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 kjøper klær til de fleste barna, hvis ikke foreldrene ber om noe annet,men de ønsker seg stort sett klær da barn vokser fort. foreldrene mine og sønnen min skal få disney on ice biletter, har en gutt som elsker elsa og frost, og de får nok vin også,men gutten får litt klær ved siden av. Bror/svigerinne : de vil stort sett har penger Niese : leker i sin alder Tante : en bok, hun elsker og lese onkel : noe vin evt concac Bestefar/Oldefar : sjokolade De 2 tenåringene i familien ønsker seg penger og får det
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Nå må jeg først bli ferdig med høstens bursdager. I vår familie trykker vi oss sammen i september og oktober. Så blir det julegaver etterpå😊 Anonymous poster hash: 8ce31...a53
Tyra79 Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Tanter og onkler, og søskenbarn med mann får hjemmestrikket mariusvotter. Foreldre får kalender med bilder av barna Oldeforeldre får bildehefte med bilder av barna i året som har gått. Bhg barn får fleecesett fra Coop, var nettopp tilbud 129,- pr sett. Tantebarn får bøker av Roald Dahl, også på tilbud ark,79,- pr bok. Anonymous poster hash: 80f37...6e5 Heldige de som får Mariusvotter 😊😊
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå