Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 👏👏👏👍😀 Anonymous poster hash: 8b245...217
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Bare fire?! Hoho, neida! 😂 Flink du har vært! 👍 Anonymous poster hash: 448cf...b96
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Takk, trenger ikke skryt altså. Er bare så usigelig glad 😁 Som å vinne en beskjeden sum I lotto🎉 Anonymous poster hash: 8b245...217
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Hvorfor? Jeg "sparer" julegaveinnkjøpene til desember jeg, fordi jeg synes det er så koselig. Anonymous poster hash: c0093...2e5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Hvorfor? Jeg "sparer" julegaveinnkjøpene til desember jeg, fordi jeg synes det er så koselig. Anonymous poster hash: c0093...2e5 Kan bare svare for meg selv, er ikke HI, og jeg syns det er greit å fordele utgiftene på flere måneder enn bare desember. En annen ting er at jeg har mange å kjøpe til. Et tredje argument for å starte tidlig er at mange av gavene må sendes og det tar litt tid med postgangen i desember. For det fjerde: Vi koser oss ofte med teater, kino, baking osv på kveldstid i desember så da er det greit å slippe overfylte kjøpesentre de kveldene vi har "fri". Anonymous poster hash: 448cf...b96
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Kan bare svare for meg selv, er ikke HI, og jeg syns det er greit å fordele utgiftene på flere måneder enn bare desember. En annen ting er at jeg har mange å kjøpe til. Et tredje argument for å starte tidlig er at mange av gavene må sendes og det tar litt tid med postgangen i desember. For det fjerde: Vi koser oss ofte med teater, kino, baking osv på kveldstid i desember så da er det greit å slippe overfylte kjøpesentre de kveldene vi har "fri". Anonymous poster hash: 448cf...b96 Samme her. Og for det femte: kjøpesentrene og butikkene her er et mareritt å være i når det er julerushtid. Jeg har ikke angst, men jeg er møkklei av å bli gått på, dunka i, smelt vesker i trynet og i magen. Juletida har blitt mye koseligere når jeg styrer unna julegavene før kaoset starter. Anonymous poster hash: 24847...ea4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Jeg er alltid ferdig før desember er over, og har nå kommet godt i gang! Helt fantastisk! Desember blir heller brukt til kos og mer trivelige forberedelser med familie og venner. Orker ikke å jage på et kjøpesenter etter jobb, sammen med resten av Bergen 😂 NÅ kjente jeg at jeg gleder meg til jul ❤️ Anonymous poster hash: 54b25...e77
Tipptopp Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Jeg er også alltid tidlig ute. Og jeg er til og med så gal at jeg har pakket inn fire av gavene allerede 😂
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Jeg har 3 gaver helt ferdig. Og noen strikkegenser som mangler tommel og vask😊 Jeg handler gaver tidlig for å fordele utgiftene, slik at ikke alle lønn i desember går bort. Anonymous poster hash: 5cabf...4df
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Kan bare svare for meg selv, er ikke HI, og jeg syns det er greit å fordele utgiftene på flere måneder enn bare desember. En annen ting er at jeg har mange å kjøpe til. Et tredje argument for å starte tidlig er at mange av gavene må sendes og det tar litt tid med postgangen i desember. For det fjerde: Vi koser oss ofte med teater, kino, baking osv på kveldstid i desember så da er det greit å slippe overfylte kjøpesentre de kveldene vi har "fri". Anonymous poster hash: 448cf...b96 Ja overfylte kjøpesentre er ikke så koselig, jeg handler alt på nett. Anonymous poster hash: c0093...2e5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Hva har du kjøpt da? Anonymous poster hash: e85c5...609
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå