Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Min er nettopp blitt 10 mnd og er helt håpløs ved måltidene. Får ikke i han mat lengre. Han skal borti med hendene hele tiden. Lukker igjen munnen på skeia så alt faller av, plukker maten ut av munnen, velter skåla i gulvet om han får tak i den osv. Er bare MME som virkelig går ned, men det metter jo ikke nok. Lei av å stå opp for å gi flaske flere ganger om natta Anonymous poster hash: 42d05...c14
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Begge deler. Min på 10 mnd har spist brødskiver, brokkolibuketter osv selv i flere mnd. Fruktmos, grøt o.l får hun prøve selv innimellom ellers mates hun. Anonymous poster hash: 43c04...96d
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Min yngste spiste selv fra 8 mnd. Den eldste spiste selv og ble matet da han mistet oppmerksomheten til maten ved 10 mnd. Anonymous poster hash: df78c...4cd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Min er nettopp blitt 10 mnd og er helt håpløs ved måltidene. Får ikke i han mat lengre. Han skal borti med hendene hele tiden. Lukker igjen munnen på skeia så alt faller av, plukker maten ut av munnen, velter skåla i gulvet om han får tak i den osv. Er bare MME som virkelig går ned, men det metter jo ikke nok. Lei av å stå opp for å gi flaske flere ganger om natta Anonymous poster hash: 42d05...c14 Det er nok fordi har vil prøve selv. La han gjøre det Anonymous poster hash: 52238...485
Elsker livet Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Har vel matet på mens barnet selv har trodd det spiste for egen maskin. Har vært frustrerende i perioder med alt griset og sølet og og gjerne minimalt av maten som havnet ned i magesekken, men det går over for de fleste.
Gjest Antarctica Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Legg små terninger fram én og én, av noe han kan hanskes med selv: bløtkokt gulrot og potet, brød med leverpostei, avokado, pære eller banan. Selv holder du fast i grøtskåla, og dytter inn en skje her og der når han glemmer seg!
februarprins2013 Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 når min var i den alderen, så spiste han alene og jeg ga han
tante grusom master of law Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Jeg har latt mine hatt egen skje som de satt og tullet med, mens jeg ga dem mat med en annen skje. Mye gris, men de fikk ihvertfall i seg noe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå