Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Så mange som klager på at klær er dyrt. Hvorfor kjøper dere ikke nesten ubrukt yttertøy på finn ofte til 70 prosent av ny pris .... Da kan dere ikke ha dårlig råd tenker jeg Anonymous poster hash: a4116...260
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Har kjøpt en del brukt. Ender opp like skuffet hver gang. Klærne har gjerne flekker, mistet fasong, er så stive at man aldri får de myk igjen, lukter rart og er ofte ikke de mest praktiske plaggene. Anonymous poster hash: 034c5...28a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Ok ja sikkert mye rart der ute. Kanskje vanskelig å skille på det som er ordentlig og ikke ... Ser den. Men ubrukte merkeklær er det jo sjelden noe galt med. Får jo ikke solgt det heller Anonymous poster hash: a4116...260
Sokkedyret Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 En kan få noen gode kupp på Finn. Jeg hadde kjøpt en dress på salg som viste seg å være for liten når vi kom til riktig sesong. Solgte på Finn til litt under halv pris av ny pris. Helt ubrukt og med kvittering. Kan være lurt å følge litt med på Finn i hvert fall!
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Fordi 70% av ny pris er dyrt når man kan få det til 50% på salg. Anonymous poster hash: bfac7...26b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Tenker 70 prosent avslag jeg da. Ofte også 80. Vanskelig å få 200 for en ubrukt jakke som kostet 1200 ny. Rart syns jeg Anonymous poster hash: a4116...260
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå