Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Har kjøpt city cross brukt, og det fulgte ikke med regntrekk, myggnett, fotpose etc. Har noen tips til sånt tilbehør som passer vogna? Trenger absolutt ikke være emmaljunga sitt. Har sett de har fått kritikk for at regntrekket ikke er spesielt godt, men vi trenger et skikkelig vanntett trekk (det regner somregel sidelengs her både høst, vinter og vår). Har et standard svart regntrekk til den andre vogna men det flagrer godt i vinden (åpningen er for stor og strikket ikke spesielt sterkt så mini er ikke så beskyttet). Det jeg dog liker med det er at det blir mørkere i vogna da.. Men kan hende det er et sånt blankt vi må ha pga regnet uansett? Anonymous poster hash: e83a6...e11
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Vi har tinkafu sitt regntrekk på vår city cross! Gull verdt her som det regner sidelengs og hele året! http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/TI876435&gclid=CLWYoJjIr88CFWLicgodgJQIrg Anonymous poster hash: 42744...2be
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Vi har tinkafu sitt regntrekk på vår city cross! Gull verdt her som det regner sidelengs og hele året! http://lilleprinsen.no/epages/Lilleprinsen.sf/no_NO/?ObjectPath=/Shops/Lilleprinsen/Products/TI876435&gclid=CLWYoJjIr88CFWLicgodgJQIrg Anonymous poster hash: 42744...2be Har også dette regntrekket, anbefales. Kastet det orginale trekket og bruker dette i stedet. Anonymous poster hash: 6a996...422
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Hi her. Takk dere det ser ut som at det der har alt jeg ønsker meg både mørke til soving og fornuftig regn/vindbeskyttelse i motsetning til det svarte universaltrekket vi har fra før av 😊 Anonymous poster hash: e83a6...e11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå