Gå til innhold

Fra 3 til 4 barn???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med en positiv test og får litt panikk. Det var absolutt ikke planlagt og jeg er så redd vi ikke fikser dette... Har fra før tre barn på 2, 5 og snart 8 år.. Noen som har erfart å gå fra 3 til 4 barn her som har noen oppløftende ord?? Vi har stort nok hus men ikke overflod av penger. Men vi klarer oss bra. Eneste er at bilen må byttes ut.

Jeg syns ikke overgangen fra 2 til 3 barn var så stor, men lurer på overgangen fra 3 til 4... Fikk dere mange rare reaksjoner når dere fortalte om nr. 4? Vi fikk noen litt spydige etter vi fikk nr. 3. Sånt som "NÅ er dere vel ferdige med barn?!" Er så redd for å få slike spydige og stygge kommentarer.

Vil også si at jeg aldri kommer til å klare å ta abort, men vil gjerne høre deres erfaringer! Kanskje jeg kan klare å forandre tankene mine litt rundt dette... Er litt overveldet akkurat nå 😳

Anonymous poster hash: ee62b...702

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke rart du er overveldet, men husk at alle andre har ikke noe med dette. Ikke bry deg om kommentarer om dere er ferdige med barn eller ikke - det er det bare dere som kan avgjøre og som kan ha noen mening om!
Og hvor stor overgangen til et til barn er kommer vel mye an på barnet. Noen barn er mer krevende enn andre...

Anonymous poster hash: 5d858...05a
Skrevet

Fra 3 til 4 var veldig lite merkbart! Går helt fint 😊

Anonymous poster hash: 8c102...9d4

Skrevet

Heldiggris som får fire herlige. Det blir kanskje slitsomt de første årene, men når de blir voksne vil det alltid komme noen hjem til jul og dere er nok folk i familien til å få besøk på sykehjemmet hver uke 😊👏👏 good for you!

Jeg har ikke fire selv (enda), men kjenner to familier som har fått en uplanlagt attpåklatt nr. 4. De har begge sagt at de fikk sjokk og egentlig ikke orket mer, men at det nesten ble den beste barseltiden og småbarnstiden. Nettopp fordi den kom så overraskende på. Av og til er det gavene vi ikke ønsket oss som er de beste 😊

Anonymous poster hash: bbe71...c35

Skrevet

Jeg er i samme situasjon! Nesten samme alder på de eldste barna, og 13uker på vei med nr 4. Fikk totalt sjokk, og brukte lang tid på å lande. Har tenkt på bil, hus og i tillegg jobber jeg turnus, hvordan hverdagen skal gå opp. Begynner og lande, men fortsatt dager med mye kaos i hodet. 😱

Anonymous poster hash: de9f9...347

Skrevet

Jeg er i samme situasjon! Nesten samme alder på de eldste barna, og 13uker på vei med nr 4. Fikk totalt sjokk, og brukte lang tid på å lande. Har tenkt på bil, hus og i tillegg jobber jeg turnus, hvordan hverdagen skal gå opp. Begynner og lande, men fortsatt dager med mye kaos i hodet. 😱

Anonymous poster hash: de9f9...347

Skrevet

Nesten samme alder på barns her også da minste ble født. Minst er året nå. Folk reagerte med:"dere er gale!" og "at dere orker!"😂😂 overgangen har vært minimal, men kanskje ennå litt mindre tid til "ikke-barne" relatere ting!

Stå det, dette kommer til å gå helt fint😊

Anonymous poster hash: 39a03...7b5

Skrevet

vi trives veldig med det, egentlig var vi ferdig når 3 gutten kom,men så var det så stor alderforskjell på de 2 elsde og han,så da fikk vi en til ei lita jente ,hun blir forgudet av de 2 elsde storebrødrene og er en fin leke kamerat for minste, de er nå 16,12,5 år, 5,5 år og 3,5 år

Anonymous poster hash: c853f...035

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...