Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 ..hva betaler dere av utgifter i mnd? Jeg betaler alt av mat og utgifter til en familie på fire, han betaler resten. Jeg har studielån og han 500.000 i året. Er det så gale? Ble litt overrasket av den andre tråden. Anonymous poster hash: ff797...0a5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Vi betaler alt (bortsett fra 1500,- hver i "lommepenger" - klær/kino/gøy til oss selv), inn på regnings-, felles-, og sparekonto. Anonymous poster hash: 65cd7...2f8
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Meg over - felleskonto er da felles brukskonto. Anonymous poster hash: 65cd7...2f8
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Men ville din mann ha krevd at du gikk til foreldrene dine for å be om penger til mat, dersom du ikke hadde råd til det, HI? Og hvis din mann betaler resten, så er han jo med på å dekke utgifter til barna osv. Din og den andre damens situasjon er jo ikke sammenlignbar... Anonymous poster hash: 48534...34a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 ..hva betaler dere av utgifter i mnd? Jeg betaler alt av mat og utgifter til en familie på fire, han betaler resten. Jeg har studielån og han 500.000 i året. Er det så gale? Ble litt overrasket av den andre tråden. Anonymous poster hash: ff797...0a5 Nå jobber jeg HELDIGVIS utenom studiet, 77%. Kjører inn ca 20-23 000 inn på regningskonto så deler vi på alt... Så vippser han over penger til meg når jeg trenger det Anonymous poster hash: d234a...c2e
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Men ville din mann ha krevd at du gikk til foreldrene dine for å be om penger til mat, dersom du ikke hadde råd til det, HI? Og hvis din mann betaler resten, så er han jo med på å dekke utgifter til barna osv. Din og den andre damens situasjon er jo ikke sammenlignbar... Anonymous poster hash: 48534...34a Ok, jeg har visst ikke lest den andre tråden godt nok. Nei, mannen min ville ikke bedt meg gå til foreldrene mine etter penger til mat. Han er ikke vanskelig å be om penger hvis han har, men jeg liker ikke å spørre da. Vi har ikke felles konto, burde kanskje ha hatt det. Anonymous poster hash: ff797...0a5
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Da jeg studerte ble jeg forsørget av min mann. Han betalte alle utgifter og jeg fikk tom "lommepenger". Klarte ikke jobbe ved siden av studier og tre barn og mann som reiste mye. I dag er det fellesøkonomi. Anonymous poster hash: 13263...75f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Ok, jeg har visst ikke lest den andre tråden godt nok. Nei, mannen min ville ikke bedt meg gå til foreldrene mine etter penger til mat. Han er ikke vanskelig å be om penger hvis han har, men jeg liker ikke å spørre da. Vi har ikke felles konto, burde kanskje ha hatt det. Anonymous poster hash: ff797...0a5 De to bor sammen og han tjener tre ganger så mye som henne. Hun betaler alle utgifter til mat til seg, tre barn (to som er bare hennes og ett som også er hans) og ham, i tillegg til alle utgifter til barna (han hadde dog kjøpt en barnevogn til sitt eget barn, det var jo "snilt"). Han har sagt på et tidspunkt at han kan betale "barnebidrag" på hennes barn...! Just saying... Anonymous poster hash: 48534...34a
*Smiley* Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Vi har felles økonomi. Så alle penger som kommer inn, er begges penger.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå