Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Det er så orgasmisk godt! Kunne jeg gjort en ting kalorifritt her i verden så hadde det vært polarbrød <3 Har såå lyst å spise tre stykker til lunsj Anonymous poster hash: 10ddf...327
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Synes du virkelig? Jeg synes det er alt for søtt. Hver sin smak, åpenbart. Du kan jo prøve de grove variantene, enten den med havre eller den som er i trekanter i stedet for runde. Den siste er grovest av alle. Anonymous poster hash: d0a1f...4da
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Enig. De lyse med brunost eller med smør, sukker og kanel. Absolutt ikke sunt, men må vi være sunne 24/7? Anonymous poster hash: 73d6b...9e4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Jeg vil ha dem glutenfrie! Anonymous poster hash: ecbbc...d32
Mamma_til_2 Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Lad de selv så kan du ha i det du vill😊
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Ugh. Virkelig? Polarbrød elsker de barna her som kun liker pasta, ris og andre smakløse ting. Syns det er skikkelig dølt. Anonymous poster hash: 1b6eb...bd4
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Enig. De lyse med brunost eller med smør, sukker og kanel. Absolutt ikke sunt, men må vi være sunne 24/7? Anonymous poster hash: 73d6b...9e4 Enig. Det må være de lyse. Skal man først spise polar så må det gjøres ordentlig Anonymous poster hash: 10ddf...327
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Ugh. Virkelig? Polarbrød elsker de barna her som kun liker pasta, ris og andre smakløse ting. Syns det er skikkelig dølt. Anonymous poster hash: 1b6eb...bd4 Javel. Anonymous poster hash: 10ddf...327
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Jeg vil ha dem glutenfrie! Anonymous poster hash: ecbbc...d32 Synes faktisk de glutenfrie polarbrødene er en veldig god trøst. De kunne kanskje hatt litt mindre mel på dem, men smak og konsistens er overraskende likt =) Anonymous poster hash: cff62...a41
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå