Gå til innhold

Åhh....polarbrød


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så orgasmisk godt! Kunne jeg gjort en ting kalorifritt her i verden så hadde det vært polarbrød <3

Har såå lyst å spise tre stykker til lunsj :( 



Anonymous poster hash: 10ddf...327
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du virkelig? Jeg synes det er alt for søtt. Hver sin smak, åpenbart.

Du kan jo prøve de grove variantene, enten den med havre eller den som er i trekanter i stedet for runde. Den siste er grovest av alle.



Anonymous poster hash: d0a1f...4da
Skrevet

Enig. De lyse med brunost eller med smør, sukker og kanel. Absolutt ikke sunt, men må vi være sunne 24/7?

 

Anonymous poster hash: 73d6b...9e4

Skrevet

Jeg vil ha dem glutenfrie!

 

Anonymous poster hash: ecbbc...d32

Skrevet

Lad de selv så kan du ha i det du vill😊

Skrevet

Ugh. Virkelig? Polarbrød elsker de barna her som kun liker pasta, ris og andre smakløse ting. Syns det er skikkelig dølt.

 

Anonymous poster hash: 1b6eb...bd4

Skrevet

Enig. De lyse med brunost eller med smør, sukker og kanel. Absolutt ikke sunt, men må vi være sunne 24/7?

 

Anonymous poster hash: 73d6b...9e4

 

 

Enig. Det må være de lyse. Skal man først spise polar så må det gjøres ordentlig :P 

 

 

Anonymous poster hash: 10ddf...327

Skrevet

Ugh. Virkelig? Polarbrød elsker de barna her som kun liker pasta, ris og andre smakløse ting. Syns det er skikkelig dølt.

 

Anonymous poster hash: 1b6eb...bd4

 

Javel. 

 

Anonymous poster hash: 10ddf...327

Skrevet

Jeg vil ha dem glutenfrie!

 

Anonymous poster hash: ecbbc...d32

Synes faktisk de glutenfrie polarbrødene er en veldig god trøst. De kunne kanskje hatt litt mindre mel på dem, men smak og konsistens er overraskende likt =)

 

Anonymous poster hash: cff62...a41

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...