Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Hun er så ekkel mot meg, hånlig og krass, og frekk... Hun har vært sånn de 3 siste gangene omtrent (før det var hun bare rar). Er det lett å bytte psykolog? Jeg prøvde å bytte etter å ha hatt henne én gang, for merket det var full krasj og null kjemi, men det fikk jeg ikke lov til. Nå har jeg hatt sikkert 15 timer med henne og det blir jo ikke bedre, tvert imot så har det blitt verre. Jeg GRUER MEG til å gå til henne hver gang Min forrige psykolog var sååå snill og flink, men hun måtte slutte i jobben. Det er så trist. Noen som har mye erfaring med psykologer? Er det sannsynlig at min neste psykolog vil være bedre? Anonymous poster hash: 66ff9...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Jeg hadde gjort alt for å bytte! Noen ganger er kjemien der bare ikke. Og hun her hørtes ut som et hespetre i tillegg. Anonymous poster hash: c6b94...40b
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Du har rett til å bytte, allerede etter første gang. Jeg byttet to psykologer før jeg kom til den rette. Bytt! Anonymous poster hash: 13960...447
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 På hvilken måte er hun frekk og hånlig? Kan det være hun prøver å få i gang en innsikt hos deg, og mener at du fornekter ting, eller luller deg inn i noe? Ofte er sannheten om en selv ganske hård å svelge, men det kan likevel være nyttig. Anonymous poster hash: c815b...0f0
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Når kjemien ikke stemmer må du bare be om å få bytte. Du vil ikke få noe ut av terapien slik situasjonen er. Helt vanlig å be om et bytte når man føler det slik som du gjør. Lykke til! Anonymous poster hash: a6c37...b75
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Du har rett til å bytte, allerede etter første gang. Jeg byttet to psykologer før jeg kom til den rette. Bytt! Anonymous poster hash: 13960...447 De sa at dersom jeg skulle bytte da, så tok de fra meg plassen min! Det er dps. Anonymous poster hash: 66ff9...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 Jeg hadde gjort alt for å bytte! Noen ganger er kjemien der bare ikke. Og hun her hørtes ut som et hespetre i tillegg. Anonymous poster hash: c6b94...40b Ja, jeg må nok bytte... det er tross alt helsen min det er snakk om Men jeg synes det er vanskelig liksom. Hvordan forløper det seg? Sist jeg ringte fikk jeg beskjed om at da mister jeg plassen, så ble skremt. Anonymous poster hash: 66ff9...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 På hvilken måte er hun frekk og hånlig? Kan det være hun prøver å få i gang en innsikt hos deg, og mener at du fornekter ting, eller luller deg inn i noe? Ofte er sannheten om en selv ganske hård å svelge, men det kan likevel være nyttig. Anonymous poster hash: c815b...0f0 Nei, hun er frekk og antar ting som ikke stemmer (jeg har pratet om det med venner og familie, som er enige med meg. Det er en objektiv ting, liksom). Og det er mye det at hun er ekkel i tonen, og manipulerer. Jeg ser rett gjennom slikt. Savner den forrige psykologen min, der hadde jeg i det minste fremgang. Har stagnert etter jeg fikk hun her Anonymous poster hash: 66ff9...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Når kjemien ikke stemmer må du bare be om å få bytte. Du vil ikke få noe ut av terapien slik situasjonen er. Helt vanlig å be om et bytte når man føler det slik som du gjør. Lykke til! Anonymous poster hash: a6c37...b75 Takk Anonymous poster hash: 66ff9...ddd
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Kanskje du kan be om en samtale med psykologens leder? Avdelingsleder på dps eller noe slikt? Legg frem saken din og be om å få bytte uten å miste plassen. Anonymous poster hash: d1ff0...643
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Og synes du det er ubehagelig å ta det over telefon sender du en mail til DPS. Jeg synes i hvert fall det ofte er lettere å sende en mail. Du må kanskje vente en stund før du får en ny, men det er bedre enn å grue seg til hver samtale. Det er mange rare leger og psykologer der ute også. De er mennesker på godt og vondt som resten av oss. Noen ganger blir det litt krasj, og da er det viktig å si fra 😉 Anonymous poster hash: a6c37...b75
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå