Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #1 Skrevet 27. september 2016 Har en på 11 måneder som våkner 4-5 ganger per natt. Fikk nattflaske frem til for ca. 2 måneder siden. Da jeg kuttet den, hadde vi et par netter med sutring før hun godtok smokken og sov videre. Men, dette resulterte i at hun våknet oftere enn før. Nå har jeg rett og slett kuttet flaska helt og hun sover endelig igjennom natta uten å våkne en eneste gang. Lurer litt mme-pulver inn i grøten hennes, men det er alt. Hvor lenge skal de egentlig ha mme? Er det fram til året? Anonymous poster hash: 53d2e...7ab
VictoriaS Skrevet 27. september 2016 #2 Skrevet 27. september 2016 Min får ca 260 ml mme hver morgen rett etter morgenstellet, har ordnet en kosekrok på stua med masse puter. Han starter alltid dagen på ammeputa som er lagt som en opp ned U, hvor han ligger inni med hodet på kanten. Der ligger han og koser seg med melk og litt barne-tv, før han selv reiser seg opp og starter dagen sin med lek. Etter en stund får han babygrøt/brødskiver til frokost, enten hjemme eller i bhg Han er 16 mnd, og vi kommer nok til å fortsette med mme en god stund til, men kun for kosen sin del da
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Mine fikk morgenflaske til de var et par år. Annet først i 9, 8 og 12 mnd og gikk deretter over til mme. Anonymous poster hash: e85a0...87f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Mine fikk morgenflaske til de var et par år. Annet først i 9, 8 og 12 mnd og gikk deretter over til mme. Anonymous poster hash: e85a0...87f Ammet... Anonymous poster hash: e85a0...87f
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Det går nok helt fint Vi har en gutt på barselgruppa (8 mnd) som ikke er så glad i flaska. Hs sa at hun kan putte mme pulveret i grøten, så går det helt fint. Din er jo såpass stor at han uansett nærmer seg året, som vel er tden de anbefaler mme til? Jeg har ammet begge mine, så har ingen personlig erfaring. Anonymous poster hash: 7a935...828
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Min på 20 mnd får fortsatt mme. I perioder med dårlig matlyst får han det daglig, men ellers blir det ei flaske nå og da på kveld eller natt. Han er veldig glad i flaska si og koser seg med den. Anonymous poster hash: 4b304...373
februarprins2013 Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 min ville ikke ha mer etter 10mn, så slutt når barnet er klart
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Min på 20 mnd får fortsatt mme. I perioder med dårlig matlyst får han det daglig, men ellers blir det ei flaske nå og da på kveld eller natt. Han er veldig glad i flaska si og koser seg med den. Anonymous poster hash: 4b304...373 Altfor stor, der kommer det til og bli mange hull i tennene Anonymous poster hash: 46014...5f1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå