Gå til innhold

Klarer ikke å gi slipp på han.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og min ex, møtes fortsatt, vi har sex noen av gangene, men ikke alle. Og vi sender veldig mange meldinger hver eneste dag. Denne helgen så var vi sammen hele søndagen, vi hadde ikke sex. Men jeg lå i armkroken hans hele dagen, og han holdt hardt rundt meg, og strøk på meg. Og jeg føler at det er så utrolig rett, det er her jeg hører hjemme. Og han må føle noe han og. Men han er både redd for å føle noe, redd for å ha kjæreste, og det var han som dumpet meg. Men siste måneden har noe endret seg, i starten da vi møttes etter bruddet, var det mer sex, og mer sex prat på meldinger. Nå er det daglige meldinger hvor han skriver at han er glad i meg, alt han verdsetter med meg, da personlighet, hvor fantastisk jeg er. Og vi prater om ting vi skal gjøre. Etter søndagen, fikk jeg mange meldinger med takk for den flotte dagen, og han er glad i meg. Og vi må snart gjøre det igjen.

En del av meg tenker, at jeg må bare kutte han ut. For jeg kan ikke ha det sånn for alltid, og jeg vet at får han seg dame, så blir jeg knust. Mens en annen del av meg, tenker at er jeg bare tålmodig, så blir vi sammen igjen.

Og nå om dagen, så sliter jeg en del, med sykdom, og lite venner og familie. Orker overhodet ikke å treffe andre menn. Så kjenner at alle meldinger fra han, og de gangene vi møtes, betyr så mye for meg nå, samtidig så er det nesten trygt, da jeg vet hva jeg har.

Huff, er bare forvirra. Noen som har vært i lignende situasjon, og hva skjedde?

Anonymous poster hash: a117a...326
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må nesten fortelle ham hvordan du føler det, tror jeg.

Jeg ville sagt til ham at det er normalt å være redd når man står overfor en stor livsendring, selv de positive.

Men uansett hvor koselig det er når dere er sammen så fortjener du å vite hva han tenker fremover.

Fortell ham hvor glad du er i ham og hvor mye han betyr for deg, men fortell også hvordan det føles når du ikke vet hvor du har ham.

Det virker som om han bryr seg ordentlig om deg - men er han villig til å binde seg til deg?

Det må du nesten få svar på.

Jeg håper han har innsett hva han kastet fra seg, og hvor heldig han er som får en ny sjanse. Lykke til :)

Anonymous poster hash: 28e4a...a03
Skrevet

Av egen erfaring; han holder deg på gress. Du har sex med han og prater med han når han ønsker - uten forpliktelser.

OM han ønsker deg får han jobbe for det.. du gir han jo fri tilgang.

For min egen del så hadde x flere på gang samtidig som han ville ha meg og sex med meg osv..

Anonymous poster hash: 368da...e81

Skrevet

Han er glad i deg og vil ha deg på sin måte, men han er ikke villig til å forplikte deg. Sorry, men min mening er at du kommer til å bli såret.

Anonymous poster hash: 03cfe...34c
Skrevet

Har hatt flere slike forhold. Men ett utmerket seg. Vi var sammen, han dumpa meg, sex, meldinger, ble sammen igjen, han dumpa meg, laaaang pause, han kom krypende og nå har vi 2 barn 😊

Hadde jeg ikke tatt han tilbake den siste gangen hadde jeg heller ikke hatt jentene mine 😊 Du må bare kjenne på magefølelsen. Både han og jeg hadde andre (flere) i mellomtiden. Likevel ble det oss. Det tok vel rundt 4-5 år med tull før alt bare ordnet seg 😊

Anonymous poster hash: 00eee...dd3

Skrevet

Du anonym som fikk barn med han og alt ordnet seg tilslutt, hvordan gikk det til? :) og hva var årsaken til at han var så mye frem og tilbake i starten?

Anonymous poster hash: a66ce...57a

Skrevet

HI her. Takk for svar.

Jeg vet at han ikke har noen andre. Vet at jeg er den eneste. Og om det blir oss igjen en dag, eller ikke, er jo det jeg gjerne skulle visst. Ser for meg at dette kan vare i flere år, da vi liker hverandre så godt. Og da blir det jo veldig sårt, hvis det ikke skulle bli oss. Nå tør jeg ikke å prate med han ennå, siden jeg føler han kanskje er helt i starten av å føle noe igjen. Så sier jeg noe nå, så skremmer jeg vel bare han. Men en dag må jeg nok ta praten.

Anonymous poster hash: a117a...326
Skrevet

Du anonym som fikk barn med han og alt ordnet seg tilslutt, hvordan gikk det til? :) og hva var årsaken til at han var så mye frem og tilbake i starten?

Han trodde vel gresset var grønnere osv 😊 Vil ikke utlevere så mye i fare for å bli gjenkjent (selv om det nok finnes flere i samme situasjon). Vi var unge og umodne er vel svaret.

Skrevet

Han trodde vel gresset var grønnere osv 😊 Vil ikke utlevere så mye i fare for å bli gjenkjent (selv om det nok finnes flere i samme situasjon). Vi var unge og umodne er vel svaret.

Takk for svar :) kan jeg også spørre hvordan du klarte å ta han tilbake og endelig bli et par? Følte du deg ikke brukt, såra eller litt som du var en reserveløsning når ingenting annet/bedre dukket opp? Spør fordi jeg er i samme situasjon selv

Skrevet

Dette er jo en kjempedeal for ham! Sex, kos og prat når han trenger det - og ingen forpliktelser!

Sorry, men her tror jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste (og nei - det betyr altså ikke "en veldig stor tjeneste).

Anonymous poster hash: 54283...c7a
Skrevet

Dette er jo en kjempedeal for ham! Sex, kos og prat når han trenger det - og ingen forpliktelser!

Sorry, men her tror jeg du gjør deg selv en bjørnetjeneste (og nei - det betyr altså ikke "en veldig stor tjeneste).

Anonymous poster hash: 54283...c7a

Dette. Og nei, jeg har aldri skjønt med damenes ønske om å "skåne" stakkars følelsesladde skjøre blomster av noen mannfolk som blir "skremt" hvis dama forteller hva hun føler og spør hva han ønsker i fremtiden. Man må liksom bedrive mind games, og så lurer mange etterpå på hvorfor i h... er det mange forhold med helt fraværende kommunikasjon. Hvis han blir skremt av at du føler noe, så er det ikke mannen for deg. Jeg har også vært i et sånt forhold tidligere (ganske kort et heldigvis), der han aldri ble klar for noe mer og var frem og tilbake, ville ikke ha forpliktelser på grunn av ditten og datten. Med en gang jeg dumpet ham så fikk han seg samboer, barn, hund og enebolig noen få måneder etterpå. Det betyr jo at han var klar for forpliktelser, bare ikke med meg.

Hvis en mann er oppriktig glad i en dame, vil han gjøre alt som er i hans kraft for å få henne. Spille på hennes premisser. Kjempe for henne og vise henne at han bryr seg. En mann som puler, sexter og slapper av i sofaen med en dame er ikke oppriktig glad og interessert. Han tar deg frem når det passer ham, og lever singellivet når det passer ham.

Hvis du, som du selv sier, går i flere år og håper, og han likevel ikke klarer å bestemme seg, så har du altså brukt mange dyrebare år på å gå og vente på noe som i utgangspunktet var dødfødt.

Mitt tips er å kutte kontakten. Hvis han har en god grunn til å være skeptisk og usikker, men vil ha deg, vil han da komme løpende og virkelig prøve å bevise at det er deg han vil ha. Hvis han ikke tar det så tungt, så har du jo svaret - du var en god nr. 2 så lenge han ikke fant ei han virkelig vil være med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...