Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Jeg er gravid og nå er det jo skikkelig inn med babyshower. Så i den anledning så håper jeg jo at mine nærmeste veninner arrangerer dette for meg. Men jeg forventer det ikke. Men jeg tenker som så at om de ikke gjør det for meg så gjør ikke jeg det for dem neste gang de blir gravid. Dette er mitt 3 og siste barn. Var ikke blitt så vanlig og ha babyshower da jeg gikk gravid med de to andre. Og veninnene mine har også barn og bet de også håper at det blir arrangert for dem neste gang de blir gravid, så tenker jo at man må gi for å få😊 Anonymous poster hash: 90263...f6e
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Jeg er bare så glad for at jeg aldri trenger å bli gravid igjen. I lys av de nye tingene man nå er nødt til å finne på et regelverk omkring.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Teit om du gjør hva da? Anonymous poster hash: ecd8d...1c1
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 At jeg ikke arrangerer en babyshower for dem neste gang de er gravid viss de ikke gjør det for meg? Anonymous poster hash: 90263...f6e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 At jeg ikke arrangerer en babyshower for dem neste gang de er gravid viss de ikke gjør det for meg? Anonymous poster hash: 90263...f6e Hypotetisk i annen potens, med andre ord Anonymous poster hash: ed06e...dbb
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Du forventer det ikke, men dersom de ikke arrangerer for deg så gjør ikke du det for dem? Ikke at jeg i utgangspunktet er så veldig positiv til babyshower i det hele tatt, men du har en utrolig barnslig tankegang.. Anonymous poster hash: 45547...433
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Pussig problemstilling du lager deg, Hi, når du enda ikke vet noe om de kommer til å ha en babyshower eller ikke. Selv hadde jeg ikke ønsket, og kommer ikke en gang på at andre kanskje vil det. Har ikke vært i noen babydusjer heller, så kanskje jeg bare er heldig med de jeg omgås Anonymous poster hash: 14702...068
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Helt legitimt, så lenge du ikke lager en "greie" ut av det - det vil si poengterer at du ikke gjør det for de gjorde det ikke for deg. Da tror jeg du vil fremstå smålig og barnslig. Hvis du dropper det og lar det forbigå i stillhet, derimot, er det helt fair. Skjønner deg til og med, er sikkert en del stress å ordne i stand noe slikt, og man gidder jo ikke det om det ikke går begge veier. Anonymous poster hash: 9adf6...090
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Jeg er gravid og nå er det jo skikkelig inn med babyshower. Så i den anledning så håper jeg jo at mine nærmeste veninner arrangerer dette for meg. Men jeg forventer det ikke. Men jeg tenker som så at om de ikke gjør det for meg så gjør ikke jeg det for dem neste gang de blir gravid. Dette er mitt 3 og siste barn. Var ikke blitt så vanlig og ha babyshower da jeg gikk gravid med de to andre. Og veninnene mine har også barn og bet de også håper at det blir arrangert for dem neste gang de blir gravid, så tenker jo at man må gi for å få😊 Anonymous poster hash: 90263...f6e Heldigvis ikke vanlig her... Kan jo være venninnene dine syns det er helt teit da, at det er derfor de ikke gidder å lage noe sånt. Anonymous poster hash: 73101...caa
Mamma til 2 søte Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Ja, det er skikkelig smålig.
hysterika Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 Kan du ikke heller si til din beste venninne at du ønsker de veldig en baby shower? At dette er ditt tredje og siste barn og at du har veldig lyst itl å oppleve dette? Hadde jeg gjort :)
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #12 Skrevet 27. september 2016 Hvor lenge er det siden de fikk barn sist? Jeg trodde uansett dette var noe det var mest vanlig å gjøre til første barn. Senere har man jo gjerne det meste fra går og trenger ikke så mye. Anonymous poster hash: 0426c...f82
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 Om du ønsker det så sterkt så får du snakke med venninnene dine om det da. Anonymous poster hash: 4beb2...eb2
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #14 Skrevet 27. september 2016 Å herregud så glad jeg er for at babydusj ikke var in her jeg bor. Dette må være et fenomen fra bygda? Hvor det ikke skjer så mye? Anonymous poster hash: 8140f...58c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå