Gå til innhold

Den grusomste sangen du vet...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Verste sangen jeg vet tror jeg må være "Luka" av Suzanne Vega. Aldri likt den sangen. Fin betydning, men ett eller annen med sangen for det til å grøsse i meg.

Jeg er så enig! Den er helt grusom!

Anonymous poster hash: 88850...959

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ? Er det ikke denser? Det et jo mer logisk...

Anonymous poster hash: 17e9d...244

Det er "dancer", er visstnok en referanse til Hunter S Thompson som sa (nedlatende) at America "was raising a generation of dancers".

Min yndlings "kan-ikke-fordra"sang

må være Luka med Suzanne Vega...

Skrevet

Verste sangen jeg vet tror jeg må være "Luka" av Suzanne Vega. Aldri likt den sangen. Fin betydning, men ett eller annen med sangen for det til å grøsse i meg.

Haha, nå så jeg denne! Er så enig, kjenner det vrenge i meg! :D

Skrevet

Four five seconds med Rihanna. Og alt annet av Rihanna. Jeg slår av radioen! Forcrn gnååålestemme 😖

Anonymous poster hash: 55d26...cc7

Skrevet

Luka" er jo en kjempefin sang! Trist tema da...

Må svare alt med Phil Collins. Kjedeligere musikk finnes ikke...

Skrevet

Isn't she lovely, Hello, Home for Christmas som noen andre her nevnt, og definitivt mange, mange flere!

Anonymous poster hash: 3aa27...48e

Skrevet

Kan virkelig ikke fordra Katie Melua... Ellers enig i veldig mye som er skrevet her.

Men er stor, stor fan av Nick Cave!!

Anonymous poster hash: fc7d0...f78

Gjest Antarctica
Skrevet

Ohhh, der var jeg rett tilbake til barndommen :sjokkert::legrine:

Anonymous poster hash: 45d76...4f9

Ja, jeg fatter ikke at noe sånt kunne passere på NRK radio i de dager. Så dydig og korrekt som man ellers var... Huff, huff, huff. Merkelig at ingen satte opp skuddpremie.

Skrevet

Ja, jeg fatter ikke at noe sånt kunne passere på NRK radio i de dager. Så dydig og korrekt som man ellers var... Huff, huff, huff. Merkelig at ingen satte opp skuddpremie.

Jeg er veldig miljøskadet, for denne musikksjangeren er jeg flasket opp på. Kan den nesten utenat :sjokkert: Det værste er jo at mye i denne sjangeren har samme tone og melodi

Skrevet

Luxus Leverpostei med Plastikk Kirurgi

Gjest Antarctica
Skrevet

Jeg er veldig miljøskadet, for denne musikksjangeren er jeg flasket opp på. Kan den nesten utenat :sjokkert: Det værste er jo at mye i denne sjangeren har samme tone og melodi

Kan den utenat - og IKKE LOV Å LE NÅ - fordi den hadde enorm slitestyrke på Norsktoppen et bestemt år (1984??) - og jeg hørte på hver uke...

Skrevet

Kan den utenat - og IKKE LOV Å LE NÅ - fordi den hadde enorm slitestyrke på Norsktoppen et bestemt år (1984??) - og jeg hørte på hver uke...

Ler ikke, er like ille selv hehe. Den kom ut i 83 eller 84. Men skjønte nå at det var feil artist (for meg) som synger. Det er denne versjonen og artisten jeg er flasket opp på :legrine: Denne sangen var en av de som gikk på repeat hjemme i stua, mamma var stor fan helt til hun så han i trusa i Se&Hør  :legrine: 

Gjest Antarctica
Skrevet

Ler ikke, er like ille selv hehe. Den kom ut i 83 eller 84. Men skjønte nå at det var feil artist (for meg) som synger. Det er denne versjonen og artisten jeg er flasket opp på :legrine: Denne sangen var en av de som gikk på repeat hjemme i stua, mamma var stor fan helt til hun så han i trusa i Se&Hør :legrine:

https://www.youtube.com/watch?v=DTbiQdUJnNY

Huff, nå fikk jeg frysninger... Si hva du vil om Henning Friis, men han synger i alle fall bedre enn Sputnik! (Men fri og bevare meg for å se noen av dem i trusa, det svir i øynene bare ved tanken!)

Skrevet

Huff, nå fikk jeg frysninger... Si hva du vil om Henning Friis, men han synger i alle fall bedre enn Sputnik! (Men fri og bevare meg for å se noen av dem i trusa, det svir i øynene bare ved tanken!)

Enig, Sputnik er hakket værre :legrine: :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...