Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Skrev forrige uke her om jeg skulle tørre å bli med i det lokale gospelkoret. Tenker fortsatt på det og går og synger ulike sanger jeg kan synge for dirigenten. Noen tips? De jeg allerede synger er The Rose, Når himmelen faller ned, og You raise me up. Synger midt på, hverken lyseste sopran eller mørkeste alt. Anonymous poster hash: 1453b...385
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Skrev forrige uke her om jeg skulle tørre å bli med i det lokale gospelkoret. Tenker fortsatt på det og går og synger ulike sanger jeg kan synge for dirigenten. Noen tips? De jeg allerede synger er The Rose, Når himmelen faller ned, og You raise me up. Synger midt på, hverken lyseste sopran eller mørkeste alt. Anonymous poster hash: 1453b...385 You raise me up
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Ta en du kan og er komfortabel med. Med mindre det er et veldig høyt ambisjonsnivå på koret vil de bare høre stemmen din og at du synger reint. Det er ikke audition, men en stemmeprøve. Når jeg begynte i et kor som hadde opptaksprøve, fikk jeg ikke synge en valgt sang. Jeg måtte bladsynge og gjøre stemmeøvelser. Så sjekket de om jeg kunne ta instruks. Dét er en "audition". Anonymous poster hash: e2d96...c1c
Gjest Antarctica Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Ta en du kan og er komfortabel med. Med mindre det er et veldig høyt ambisjonsnivå på koret vil de bare høre stemmen din og at du synger reint. Det er ikke audition, men en stemmeprøve. Når jeg begynte i et kor som hadde opptaksprøve, fikk jeg ikke synge en valgt sang. Jeg måtte bladsynge og gjøre stemmeøvelser. Så sjekket de om jeg kunne ta instruks. Dét er en "audition". Anonymous poster hash: e2d96...c1c Auditions inneholder ofte en selvvalgt sang. Stemmeprøve er bare skalaer og sekvenser for å finne beste plassering i koret.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Auditions inneholder ofte en selvvalgt sang. Stemmeprøve er bare skalaer og sekvenser for å finne beste plassering i koret. Ja ja. Whatever. Fortell oss hvordan det gikk! 😄 Anonymous poster hash: e2d96...c1c
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 Surfbrett. Anonymous poster hash: a3a17...ad9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Surfbrett. Anonymous poster hash: a3a17...ad9 Med raue striper på... Anonymous poster hash: 40ce3...7cc
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Den du selv liker og føler viser det beste i din stemme :-) Anonymous poster hash: 39575...8d9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå