Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 Har ikke sett maken til oppstilte og striglede barn. Og alt er sponset, for å øke salget i butikkene. Hva skjedde med naturlig lek og grønnske på knærne? Mammatiltreskatte... Anonymous poster hash: b7201...33a
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Jeg aner ikke hvem denne bloggeren er, men jeg synes de som ser slikt bør melde det til Barneombudet. Det er på tide barneombudet kommer med på banen i slike saker. Foreløpig virker det som om barneombudet sitter på gjerdet og bare ser ting an. Jeg går ikke inn på bloggen du nevner, vil ikke søtte slike. Anonymous poster hash: bf739...ec6
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #3 Skrevet 27. september 2016 Jeg aner ikke hvem denne bloggeren er, men jeg synes de som ser slikt bør melde det til Barneombudet. Det er på tide barneombudet kommer med på banen i slike saker. Foreløpig virker det som om barneombudet sitter på gjerdet og bare ser ting an. Jeg går ikke inn på bloggen du nevner, vil ikke søtte slike. Anonymous poster hash: bf739...ec6 Instagram. Ikke blogg. Støtter henne ikke med klikk med mindre du følger henne, men hun har åpen profil så du trenger ikke følge for å se. Anonymous poster hash: b7201...33a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #4 Skrevet 27. september 2016 Leste i stad at hun ikke hadde nok venner og familie som stilte opp i dåpen på søndag. Så en helt fremmed i kirka tok på seg å være gudfar. Så utrolig trist. Anonymous poster hash: 3f532...602
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #5 Skrevet 27. september 2016 Leste i stad at hun ikke hadde nok venner og familie som stilte opp i dåpen på søndag. Så en helt fremmed i kirka tok på seg å være gudfar. Så utrolig trist. Anonymous poster hash: 3f532...602 Hvis dette er sant så er det bare trist. Men om det bare er stygge rykter så er det tragisk at slikt blir spredd rundt. Jeg har min tvil om at det stemmer.... Anonymous poster hash: 6cddb...172
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #6 Skrevet 27. september 2016 Hvis dette er sant så er det bare trist. Men om det bare er stygge rykter så er det tragisk at slikt blir spredd rundt. Jeg har min tvil om at det stemmer.... Anonymous poster hash: 6cddb...172 ....Dessuten er vel den minste for stor til å døpes nå? Eller?? Anonymous poster hash: 6cddb...172
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #7 Skrevet 27. september 2016 ....Dessuten er vel den minste for stor til å døpes nå? Eller?? Anonymous poster hash: 6cddb...172 Minste er 9 mnd og ble døpt på søndag. Ene gudmoren møtte ikke opp i kirken. Hadde det vært venner og familie der ville hun vel heller valgt de enn en fremmed mann som tilbød seg. Hun skriver jo selv om dette og at hun sto foran der ig gråt fordi hun manglet en fadder. Anonymous poster hash: 3f532...602
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #8 Skrevet 27. september 2016 Leste i stad at hun ikke hadde nok venner og familie som stilte opp i dåpen på søndag. Så en helt fremmed i kirka tok på seg å være gudfar. Så utrolig trist. Anonymous poster hash: 3f532...602 Det er ikke Rannveig. Hun legger da ut varierte bilder. Mammatiltreskatter på insta jeg snakker om. Hi Anonymous poster hash: b7201...33a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #9 Skrevet 27. september 2016 Det er ikke Rannveig. Hun legger da ut varierte bilder. Mammatiltreskatter på insta jeg snakker om. Hi Anonymous poster hash: b7201...33a Å sorry. My mistake. Men mye de ungene må reklamere for og da. Anonymous poster hash: 3f532...602
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #10 Skrevet 27. september 2016 Har ikke sett maken til oppstilte og striglede barn. Og alt er sponset, for å øke salget i butikkene. Hva skjedde med naturlig lek og grønnske på knærne? Mammatiltreskatte... Anonymous poster hash: b7201...33a sjalu at noen tjener mer enn deg eller ? Anonymous poster hash: 174a3...8b9
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #11 Skrevet 27. september 2016 sjalu at noen tjener mer enn deg eller ? Anonymous poster hash: 174a3...8b9 Til informasjon så kan man mislike ting, spesielt slikt man selv anser at er uheldig for barna, uten å være misunnelig. Oftest er det ikke misunnelse som er årsaken til at man reagerer negativt. Anonymous poster hash: d0d23...fcf
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #12 Skrevet 27. september 2016 sjalu at noen tjener mer enn deg eller ? Anonymous poster hash: 174a3...8b9 Aner ikke hva hun tjener, og jeg har så jeg klarer meg takk. Sjalu, nei. Overhode ikke. Ville aldri brukt barna slik uansett hvor mange pene klær man får. Aldri! Hi Anonymous poster hash: b7201...33a
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #13 Skrevet 27. september 2016 Dette er jo ren reklame for klær ja.. Barna er bare modeller for klær, er jo ingenting annet i bildene omtrent Anonymous poster hash: 52c3e...b4c
Anonym bruker Skrevet 27. september 2016 #14 Skrevet 27. september 2016 Instagram. Ikke blogg. Støtter henne ikke med klikk med mindre du følger henne, men hun har åpen profil så du trenger ikke følge for å se. Anonymous poster hash: b7201...33a Spiller ingen rolle, ikke interessert i å kikke uansett. Men mener det jeg skrev over, Barneombudet burde ta tak i de som bruker barna som modeller for å fremme salg av andre produkter eller for å selge en blogg. Da gjør barna en jobb, og det burde de fått betalt for og hatt kontrakter på. Barn som jobber som modell ellers har rettigheter. Disse barna utnyttes av foreldrene for at foreldrene selv skal tjene penger og i tillegg blir barna påtvunget at livet og oppveksten deres selges og gjøres offentlig. Forkastelig slik mange selger barna sine. Anonymous poster hash: bf739...ec6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå