Gå til innhold

Iphone spørsmål


Anbefalte innlegg

Skrevet

I dt siste har tlf min begynt å skrru seg av pga lite strøm alt ifra 24%, 15% og 10%.

 

Noen andre som har slitt med dette? Er en iphone 6s plus og den er 9 mnd gammel.

 

Anonymous poster hash: 12171...274

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk hvilke apper som sluker strøm og fjern de du ikke trenger. Er enten appene eller bilder/filmer som spiser opp kapasiteten på tlf og hvis du for eks har en 64 gb kan det være du har for mye minne i arbeid. Lukk også jevnlig ned alle apper for å spare på strømmen, det gjøres ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra med en finger opp de sidene som ligger der.

 

Etter jeg begynte med det er problemet løst.

 

Anonymous poster hash: 45bf3...3a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...