Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 I dt siste har tlf min begynt å skrru seg av pga lite strøm alt ifra 24%, 15% og 10%. Noen andre som har slitt med dette? Er en iphone 6s plus og den er 9 mnd gammel. Anonymous poster hash: 12171...274
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Sjekk hvilke apper som sluker strøm og fjern de du ikke trenger. Er enten appene eller bilder/filmer som spiser opp kapasiteten på tlf og hvis du for eks har en 64 gb kan det være du har for mye minne i arbeid. Lukk også jevnlig ned alle apper for å spare på strømmen, det gjøres ved å dobbeltklikke på hjemknappen og dra med en finger opp de sidene som ligger der. Etter jeg begynte med det er problemet løst. Anonymous poster hash: 45bf3...3a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå