Gå til innhold

Say yes to The dress

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser på det nå. Er det vanlig her at man har med seg mange på dette? Skal gifte meg, men har ikke funnet kjole enda. Hvor mange tar jeg med meg? Har to forlovere, men tenkte også mamma og tante.

Anonymous poster hash: 77ab6...dfe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde ikke med meg noen jeg.

Anonymous poster hash: 39679...10b

Skrevet

Det er vanlig i USA . Her hjemme hadde jeg med meg forlovern min og i USA hadde jeg med søsteren min og forloveren min . Kjøpte kjole i USA .

Skrevet

Ja, forstår at det er der det er vanlig, men vi tar etter de mer og mer, så om det er noe som også blir mer og mer vanlig her?

Anonymous poster hash: 77ab6...dfe

Skrevet

Jeg hadde med meg Mamma, 2 søstre og forloveren min. Det var så fint å ha noen der som kunne hjelpe meg med å finne den perfekte kjolen.

Anonymous poster hash: 68fb7...a21

Skrevet

Uff, jeg vil ikke ha med meg et helt følge i alle fall. Til nød forloveren min, hvis hun vil. Da gjør vi en "dag" ut av det og spiser middag med god vin etterpå.

Skrevet

Jeg var alene, slik at jeg ikke stresset med at noen ventet på meg og kunne velge den kjolen JEG likte best.

Får helt spader av Say yes to..., der de sitter med halve slekten og så gråter de når hun velger Kjolen ( som, for å være ærlig, faktisk bare er et klesplagg).

Anonymous poster hash: aa20d...823

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Jeg var alene, slik at jeg ikke stresset med at noen ventet på meg og kunne velge den kjolen JEG likte best.

Får helt spader av Say yes to..., der de sitter med halve slekten og så gråter de når hun velger Kjolen ( som, for å være ærlig, faktisk bare er et klesplagg).

Anonymous poster hash: aa20d...823

Du glemte: der bruden finner en kjole hun liker men nøler med å kjøpe den fordi den ikke falt i smak hos venninna til moras tante...

Skrevet

Jeg hadde bare en god venninne med meg, og skulle jeg komme til å gifte meg igjen (noe jeg ikke har noen planer om å gjøre), så gjør jeg akkurat det samme. Snakk om et kaos i de der programmene, ser ikke gøy ut engang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...