Gå til innhold

Bli prøver eller ikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en på seks år som satt på første forsøk. Pga studier på begge har vi ventet med Nr to og var også usikre på om vi skulle ha flere fordi første var krevende de første fire årene.

Har jobbet i to år og hadde tenkt å begynne prøvingen etter ferien. Trivselen var OK på jobb, derfor søkte jeg en jobb jeg ikke trodde jeg skulle få, men som jeg fikk, "drømmejobben"! Har nå jobbet i fire uker og mannen har stadig tatt opp tema om å prøve flere ganger. Har ikke begynt på prevensjon igjen, så har vært uten siden mai.

Jeg vil også prøve, men har samvittighet for jobben. Samtidig er vi 34 og 37 og det er heller ikke sikkert det vil klaffe med en gang nå som det gjorde sist. Blir jeg gravid fort, vil jeg fortsatt være i prøveperioden når jeg må fortelle arbeidsgiver. Hva ville du gjort?

Anonymous poster hash: 87952...368

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig skal dere begynne prøvingen 😊 De vet da at de har ansatt en dame i fruktbar alder, så det skal du absolutt ikke tenke på 😊 Lykke til!

Skrevet

Hadde du vært yngre ville jeg rådet deg til å  praktisere "sikre perioder" i et par tre mnd så kjørt på. Greit å ha kommet over prøvetiden og ikke minst kommet litt inn i jobben før man blir gravid, man vet jo heller ikke åssen formen blir. Men fertiliteten synker jo betraktelig de neste årene, så jeg ville nok bare hoppet i det! 

Anonymous poster hash: 5856a...cdc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...