Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #1 Skrevet 26. september 2016 https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/cc/9b/31/cc9b31949f4bc654ec1bac14a661f040.jpg Anonymous poster hash: b3489...70f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #2 Skrevet 26. september 2016 Hell no!!! Anonymous poster hash: c71ee...bee
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #3 Skrevet 26. september 2016 Han hadde slått an big time på åttitallet. Anonymous poster hash: 3f3fe...cfa
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #4 Skrevet 26. september 2016 Mann? Liten gutt i er boyband. Anonymous poster hash: c5500...01e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #5 Skrevet 26. september 2016 Han er for ung, og kler ikke frisyren sin. Men kjekk kar. Anonymous poster hash: fa117...97e
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #6 Skrevet 26. september 2016 (endret) Nei, men denne mannen derimot... Aue, han er hot!!! Anonymous poster hash: 87916...a47 Endret 26. september 2016 av Modesty Blaise. Brudd på opphavsrett
Lessismore Skrevet 26. september 2016 #7 Skrevet 26. september 2016 Ikke min smak, men sikkert en hyggelig fyr.
Mia_73 Skrevet 26. september 2016 #8 Skrevet 26. september 2016 Vanskelig å si, men en klipp ville hjelpe.
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #9 Skrevet 26. september 2016 Jeg synes han er digg! Men vi er like gamle da, så de eldre som svarer over her ser sikkert ikke det samme som jeg ser. Anonymous poster hash: 06899...554
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #10 Skrevet 26. september 2016 Igjen??? Hvorfor maser du om dette? Anonymous poster hash: 3e849...e19
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #11 Skrevet 26. september 2016 Igjen??? Hvorfor maser du om dette? Anonymous poster hash: 3e849...e19 Det lurer jeg også på! Anonymous poster hash: 40a8d...8c9
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #12 Skrevet 26. september 2016 Igjen??? Hvorfor maser du om dette? Anonymous poster hash: 3e849...e19 Hva faen? Anonymous poster hash: b3489...70f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #13 Skrevet 26. september 2016 Nei, det synes jeg ikke. Og jeg ville heller skrevet "gutt". Anonymous poster hash: ddeef...473
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #14 Skrevet 26. september 2016 Hva faen? Anonymous poster hash: b3489...70f Det er tråd etter tråd med bilder av denne guttungen. Hva i all verden betyr det hva andre syns om han? Det er jo ikke akkurat sånn at han er en aktuell kjæreste for deg Anonymous poster hash: 3e849...e19
Modesty Blaise. Skrevet 26. september 2016 #15 Skrevet 26. september 2016 Tråden er moderert grunnet brudd på opphavsrett og sitat av bildet. Legg inn link til bildet, så sletter vi det selvfølgelig ikke 😊 MB, moderator
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #16 Skrevet 26. september 2016 Det er tråd etter tråd med bilder av denne guttungen. Hva i all verden betyr det hva andre syns om han? Det er jo ikke akkurat sånn at han er en aktuell kjæreste for deg Anonymous poster hash: 3e849...e19 Jesus. Jeg kan da ikke for at lignende bilder har blitt postet av han før. Og du har da ingenting med mitt privatliv Anonymous poster hash: b3489...70f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #17 Skrevet 26. september 2016 Jesus. Jeg kan da ikke for at lignende bilder har blitt postet av han før. Og du har da ingenting med mitt privatliv Anonymous poster hash: b3489...70f Det er bare veldig vanskelig å tro at det er så veldig mange som er så usikre at det må ha en bekreftelse på en gutt de syns er fin. Det er litt sånn ungdomsskolegreie. Men mtp dine preferanser så er det kanskje nettopp der du tilbringer dagene? Og den var jo litt søt da, å antyde at du har noe på gang med han, hehe... Anonymous poster hash: 3e849...e19
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #18 Skrevet 26. september 2016 Det er bare veldig vanskelig å tro at det er så veldig mange som er så usikre at det må ha en bekreftelse på en gutt de syns er fin. Det er litt sånn ungdomsskolegreie. Men mtp dine preferanser så er det kanskje nettopp der du tilbringer dagene? Og den var jo litt søt da, å antyde at du har noe på gang med han, hehe... Anonymous poster hash: 3e849...e19 Tror du får litt for mye med deg her inne jeg. En ide å ta en pause? Det er nå uansett ikke sånn at du styrer innleggene her inne. Så bare venn deg til det. Anonymous poster hash: b3489...70f
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #19 Skrevet 26. september 2016 Tror du får litt for mye med deg her inne jeg. En ide å ta en pause? ;)Det er nå uansett ikke sånn at du styrer innleggene her inne. Så bare venn deg til det. Anonymous poster hash: b3489...70f Neida, kos deg med å drømme om guttungen du hvem er jeg til å drepe en ungpikedrøm? For å svare på spørsmålet ditt da, nei, jeg syns ikke han var attraktiv. På noen måte. Håper ikke det ødelegger kvelden din? Anonymous poster hash: 3e849...e19
Anonym bruker Skrevet 26. september 2016 #20 Skrevet 26. september 2016 Nei Men det hadde vell vært tragisk hadde alle likt samme fyr... Anonymous poster hash: aa423...f4f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå