Gå til innhold

Er denne mannen attraktiv?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hell no!!!

 

Anonymous poster hash: c71ee...bee

Skrevet

Han hadde slått an big time på åttitallet.

 

Anonymous poster hash: 3f3fe...cfa

Skrevet

Mann? Liten gutt i er boyband.

 

Anonymous poster hash: c5500...01e

Skrevet

Han er for ung, og kler ikke frisyren sin. Men kjekk kar.

 

Anonymous poster hash: fa117...97e

Skrevet (endret)

Nei, men denne mannen derimot... Aue, han er hot!!! :wow:

 

 

Anonymous poster hash: 87916...a47

Endret av Modesty Blaise.
Brudd på opphavsrett
Skrevet

Ikke min smak, men sikkert en hyggelig fyr. :)

Skrevet

Jeg synes han er digg!

Men vi er like gamle da, så de eldre som svarer over her ser sikkert ikke det samme som jeg ser.

 

Anonymous poster hash: 06899...554

Skrevet

Igjen???

 

Hvorfor maser du om dette?

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

Skrevet

Igjen???

 

Hvorfor maser du om dette?

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

Det lurer jeg også på!

 

 

Anonymous poster hash: 40a8d...8c9

Skrevet

Igjen???

 

Hvorfor maser du om dette?

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

 

 

Hva faen?

 

Anonymous poster hash: b3489...70f

Skrevet

Nei, det synes jeg ikke. Og jeg ville heller skrevet "gutt".



Anonymous poster hash: ddeef...473
Skrevet

Hva faen? Anonymous poster hash: b3489...70f

Det er tråd etter tråd med bilder av denne guttungen. Hva i all verden betyr det hva andre syns om han? Det er jo ikke akkurat sånn at han er en aktuell kjæreste for deg

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

Skrevet

Tråden er moderert grunnet brudd på opphavsrett og sitat av bildet.

Legg inn link til bildet, så sletter vi det selvfølgelig ikke 😊

MB, moderator

Skrevet

Det er tråd etter tråd med bilder av denne guttungen. Hva i all verden betyr det hva andre syns om han? Det er jo ikke akkurat sånn at han er en aktuell kjæreste for deg

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

 

 

Jesus. Jeg kan da ikke for at lignende bilder har blitt postet av han før. Og du har da ingenting med mitt privatliv ;)

 

Anonymous poster hash: b3489...70f

Skrevet

Jesus. Jeg kan da ikke for at lignende bilder har blitt postet av han før. Og du har da ingenting med mitt privatliv ;)Anonymous poster hash: b3489...70f

Det er bare veldig vanskelig å tro at det er så veldig mange som er så usikre at det må ha en bekreftelse på en gutt de syns er fin. Det er litt sånn ungdomsskolegreie. Men mtp dine preferanser så er det kanskje nettopp der du tilbringer dagene?

 

Og den var jo litt søt da, å antyde at du har noe på gang med han, hehe...

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

Skrevet

Det er bare veldig vanskelig å tro at det er så veldig mange som er så usikre at det må ha en bekreftelse på en gutt de syns er fin. Det er litt sånn ungdomsskolegreie. Men mtp dine preferanser så er det kanskje nettopp der du tilbringer dagene?

 

Og den var jo litt søt da, å antyde at du har noe på gang med han, hehe...

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

 

 

Tror du får litt for mye med deg her inne jeg. En ide å ta en pause? ;)

Det er nå uansett ikke sånn at du styrer innleggene her inne. Så bare venn deg til det.

 

Anonymous poster hash: b3489...70f

Skrevet

Tror du får litt for mye med deg her inne jeg. En ide å ta en pause? ;)Det er nå uansett ikke sånn at du styrer innleggene her inne. Så bare venn deg til det. Anonymous poster hash: b3489...70f

Neida, kos deg med å drømme om guttungen du :) hvem er jeg til å drepe en ungpikedrøm?

 

For å svare på spørsmålet ditt da, nei, jeg syns ikke han var attraktiv. På noen måte. Håper ikke det ødelegger kvelden din?

 

Anonymous poster hash: 3e849...e19

Skrevet

Nei

Men det hadde vell vært tragisk hadde alle likt samme fyr...

 

Anonymous poster hash: aa423...f4f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...